náhledy
ZAČÁTEK OPRAV. Tatra 87 se přesunuje z kopřivnického muzea do restaurátorské dílny firmy. Přeměna vraku v krasavici začíná.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
LEGENDA T 87. Aerodynamická Tatra 87 se vyráběla v letech 1937 až 1950, renovovaný stroj vyjel na silnice v roce 1947. Stejný typ auta vlastnil například básník Vítězslav Nezval.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
JAKO PŘI VÝROBĚ. Restaurování starého auta se provádí od základů. Vše musí být tak, jako když vůz před více než šedesáti lety vznikl.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
ČTVRT ROKU OD ZAHÁJENÍ. Tatra se celá rozebrala a zbavila rezavých dílů. Následovala kontrola geometrie karoserie a spousta další práce.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
PRESTIŽNÍ CENA. V anketě prestižního listu The New York Times zvítězila Tatra 87 v kategorii veterán roku. Ale v dílně firmy Ecorra v Kopřivnici-Lubině se veterán teprve dával do kupy.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
JAKO SKLÁDAČKA. Díl po dílu se kompletovalo celé auto. Vše přitom muselo být jako v původní Tatře 87. Pomáhá dokumentace a dosud existující tatřičky.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
PŘES CELÉ KONTINENTY. Tatru 87 nejvíce proslavili cestovatelé Miroslav Zikmund s Jiřím Hanzelkou, kteří s ní projeli Afriku i Jižní Ameriku.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
PRAVIDELNÁ KONTROLA. Majitel vozu, který veřejnosti zůstal neznámý, pravidelně jezdil na kontrolu postupu prací. S vozem se pak možná ukáže i na tatrováckých veteránských srazech.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
BLÍŽÍ SE KONEC. Odpracováno už je zhruba 2 500 hodin. Mechanik firmy Břetislav Hubeňák stojí u nalakovaného a kompletovaného luxusního automobilu. Hotovo bude asi za čtyři týdny.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA