náhledy
Záchranářská karta vozu S-Class sedan model 221
Autor: daimler.com
Záchranářská karta vozu E-Class sedan model 211
Autor: daimler.com
Záchranářská karta vozu M-Class HYBRID model 164
Autor: daimler.com
Symbol, tvořený bílými a černými plochami, je určený k naskenování mobilním telefonem nebo tabletem. V současnosti je téměř všudypřítomný, najdete ho na reklamních plakátech, obalech a dokonce i na navštívenkách. Jedná se o řetězec znaků, který funguje jako "Quick Response" (rychlá reakce) a přivede uživatele na vloženou internetovou adresu.
Autor: Daimler
Daimler umisťuje nálepku na víčko palivové nádrže a na protilehlý střešní sloupek B. Při dopravní nehodě by jedno z těchto mít mělo zůstat nepoškozené.
Autor: Daimler
Skelet karoserie je sestavený z různých materiálů. Jednotlivé části maji přesně programovanou pevnost a deformují se při nehodě tak, aby mařily energii.
Autor: Daimler
Daimler vyrábí kromě mercedesů také smarty. Na jejich superpevné rámy také mají záchranáři speciální instrukce.
Autor: Daimler
Přední (A) sloupky jsou nejpevnější část každého auta, právě s nimi si hydraulické nůžky záchranářů často neporadí.
Autor: Daimler
Mercedes organizuje v Německu dokonce cvičení pro záchranáře, ve kterém si zkoušejí, jak se do havarovaného auta se zapříčenými dveřmi dostat.
Autor: Daimler
Pevnost a úroveň ochrany vozů se ověřuje crashtesty.
Autor: Daimler
Skelet karoserie je sestavený z různých materiálů. Jednotlivé části maji přesně programovanou pevnost a deformují se při nehodě tak, aby mařily energii.
Autor: Daimler
Právě při překlopení na střechu bývá často pro záchranáře složité se do auta dostat.
Autor: Daimler
Rám karoserie je extrémně tuhý. Je na něm použito několik druhů oceli a dalších materiálů přesně dané pevnosti. Záchranářům se občas vůbec nepodaří přestřihnout některý z nosných prvků.
Autor: Daimler
Boční crashtest Mercedesu třídy S
Autor: Daimler
Crashtest Mercedesu třídy A
Autor: Daimler