Při druhé zastávce u jezera Mondsee v Rakousku získaly oba vozy nová kola.
Autor: Škoda Auto
Z pražských Modřan vyráží jedna z posádek v seriové škodě Citigo 1.0 MPI na 33. ročník GTI Trefen Wörthersee 2014
Autor: Škoda Auto
Cestou projdou oba vozy tuningovou úpravou. Na srazu pak pojedou v přehlídkové koloně s ostatními účastníky.
Autor: Škoda Auto
Škoda Wörthersee Tuning Experience
Autor: Škoda Auto
Všimněte si předního i zadního nárazníku. Až se namontují přídavné spoilery, křídlo, lízátko nebo difuzor, abyste měli porovnání
Autor: Škoda Auto
Na Citigo čeká také sada spoilerů na oba nárazníky. Navíc dostane ještě křídlo nad zadní dveře.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Škoda Wörthersee Tuning Experience
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Rapid nedisponuje žádnou speciální úpravou motoru. Pohání ho sériová 1,2 TSI
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
V zadní části bude úprava znát nejvíce. Auto zmohutní a do kolony upravených vozů docela slušně zapadne.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
U Citiga nebudou změny tak výrazně vidět. Může za to i barva.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Na první zastávce v Českých Budějovicích dostává malá škodovka přední spoiler nárazníku. Vše je čerstvě nalepeno a izolačky přidržují doplňky na nutnou dobu, než zaschne lepidlo.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Znovu ještě v detailu přední "lízátko"
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Zadní nárazník dostal difuzor.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
V druhé dílně už se chystá na zkrášlovací proceduru Rapid. Nejdřív omýt, osušit, odmastit - a jde se lepit
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Vzadu už dopasovávájí spoiler.Ještě nutné zajištění lepenkou a pak už jen čekat na zaschnutí.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Pořádně zafixovat. Lepenky raděj víc, než míň
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Stejný pracovní postup platí i při montáži přídavného křídla na odtrhovou hranu zadního víka.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Po montáži předního spoileru nárazníku má auto dravější vzhled.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Na další zastávce dostává Citigo místo plecháčů elegantní elektrony.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Kola dělají na každém autě hodně. Tady je rozdíl také hned vidět.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Škoda Wörthersee Tuning Experience
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Na Rapid čekají červeně lakované sedmnáctky.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Tady je rozdíl opět mnohem výraznější. Kola jsou v ostrém kontrastu s barvou vozu a tím lépe vyniknou.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
S pneumatikami o rozměrech 215/40/17 to Rapidu sluší
Autor: Škoda Auto
Vytrvalý déšť cestu rozhodně nezpříjemnil. Všechny spoilery ale drží, i přes zkrácenou dobu schnutí.
Autor: Škoda Auto
Tohle všechno ještě čeká na Rapid. Kožený paket a karbonové kryty zpětných zrcátek
Autor: Škoda Auto
V cíli čeká oba vozy ještě polep folií. Černé pruhy doplňují celkově sportovní vzhled
Autor: Škoda Auto
Fólie našla místo i na hraně zadní dveří
Autor: Škoda Auto
Montáž kožené manžety s hlavicí řadící páky u Rapidu
Autor: Škoda Auto
Ještě kožený volant. Po nasazení airbagu zbývá zacvaknout středový kryt
Autor: Škoda Auto
Lepení "rychlých pruhů" na střechu Rapidu. Červeno-šedá kombinace dvou pásů udělá hodně
Autor: Škoda Auto
Noční akce techniků. Hotovo bylo kolem druhé ráno.
Autor: Škoda Auto
Finální podoba malého citiga. Na zadních dveřích přibyly černé pruhy.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Finální podoba malého citiga. Přes kapotu a střechu technici nalepili černou folii. Prahy dveří lemuje rychlý pruh také.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Finální podoba bílého rapidu. Šedo-červené pruhy vedou od nárazníku přes celou střechu. V interiéru přibyly polep palubní desky, sportovní potah volantu a koberečky
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Finální podoba bílého rapidu. Nejvíce autu prospěla sedmnáctipalcová kola v červeném lakování. Tato barevná kombinace byla vyrobena jen pro akci ve Wörthersee.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz