náhledy
Nový „ředitelský vůz“ Škoda Superb dostal pro Tour de France nový lak ‚červená Corrida‘ a motor 2.0 TDI/140 kW v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.
Autor: Škoda Auto
Jaguar F-Pace
Autor: Jaguar
Francouzský Citröen vyslal na letošní Tour de France celkem 24 aut v čele s C5 Tourer, který si vybrala stáj Tinoff-Saxo.
Autor: Citröen
Nový „ředitelský vůz“ Škoda Superb dostal pro Tour de France nový lak ‚červená Corrida‘ a motor 2.0 TDI/140 kW v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.
Autor: Škoda Auto
Nový „ředitelský vůz“ Škoda Superb dostal pro Tour de France nový lak ‚červená Corrida‘ a motor 2.0 TDI/140 kW v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.
Autor: Škoda Auto
Christian Prudhomme se svým vozem. Nová Škoda Superb má motor 2.0 TDI/140 kW se šestistupňovou automatickou převodovkou.
Autor: Škoda Auto/René Fluger
Uvnitř ředitelského superbu je i minibar, v němž se chladí šampaňské pro V.I.P. hosty ředitele závodu. Bývá mezi nimi pravidelně i prezident Holland.
Autor: Škoda Auto/René Fluger
Prudhommův pult a mikrofon. Odtud ředitel Tour de France diriguje ze zadního sedadla své podřízené a celou kolonu závodu.
Autor: Škoda Auto/René Fluger
V závěru července se ředitelský superb šéfa Tour do Paříže vrátí. Po závěrečné etapě bude dekorován vítěz 102. ročníku.
Autor: Škoda Auto/René Fluger
Nový „ředitelský vůz“ Škoda Superb dostal pro Tour de France nový lak ‚červená Corrida‘ a motor 2.0 TDI/140 kW v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.
Autor: Škoda Auto
Výrazná žlutá barva neutrálních vozidel Mavic je zvolena záměrně, funkcí těchto vozů je pomoci těm závodníkům, jejichž doprovodná vozidla zrovna nemohou zasáhnout.
Autor: AP
Francouzský Citröen vyslal na letošní Tour de France celkem 24 aut v čele s C5 Tourer, který si vybrala stáj Tinoff-Saxo.
Autor: Citröen
Francouzský Citröen vyslal na letošní Tour de France celkem 24 aut v čele s C5 Tourer, který si vybrala stáj Tinoff-Saxo.
Autor: Citröen
Speciální kapitolou automobilového zázemí Tour de France jsou řidiči doprovodných vozů. Na závodech World Tour je totiž vyžadován „průkaz pro řidiče na silničních akcích“.
Autor: Reuters
LCL Bank, hlavní sponzor žlutého dresu, využívá služeb Volkswagenu.
Autor: Reuters
V koloně automobilů funguje přesná hierarchie. V čele se drží auta novinářů a význačných hostů, za nimi policejní eskorta, technická podpora závodu, ředitelský vůz, auto s komisaři a poslední linii před pelotonem uzavírá motocykl, který informuje závodníky například o odbočení.
Autor: Reuters
Mercedes Benz ve službách stáje BMC Racing
Autor: Reuters
Nejnáročnější cyklistický závod světa Tour de France je po mistrovství světa ve fotbale a olympiádě třetí nejsledovanější sportovní akcí planety, pro mladoboleslavskou automobilku jde o největší marketingovou akci celého roku.
Autor: AP
Letos posílá Škoda do závodu flotilu okolo 250 automobilů, především superby a octavie. Nechybí ale ani yeti, roomster, rapid nebo citigo.
Autor: AP
Francouzský Citröen vyslal na letošní Tour de France celkem 24 aut v čele s C5 Tourer, který si vybrala stáj Tinoff-Saxo.
Autor: Citröen
Francouzský Citröen vyslal na letošní Tour de France celkem 24 aut v čele s C5 Tourer, který si vybrala stáj Tinoff-Saxo.
Autor: Citröen
Jaguar F-Pace
Autor: Jaguar
Reklamní auta na Tour de France
Autor: iDNES.cz
Reklamní automobil, který se fanouškům představil těsně před startem deváté etapy letošního ročníku Tour de France.
Autor: AP
Reklamní automobil ochlazoval fanoušky těsně před startem deváté etapy letošního ročníku Tour de France.
Autor: AP