náhledy
Největší hvězdou tradičního veletrhu spotřební elektroniky CES v Las Vegas nebyl žádný počítač, mobilní telefon nebo televizor. Ale koncept elektromobilu nové značky Faraday Future. Bláznivé auto Ffzero1, které jakoby se zhmotnilo z klukovských plakátů, dělá přesně to, co má. Přitahuje pozornost k ambiciózní firmě.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Na stánku Faraday Future nebylo téměř k hnutí.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1 má schopnost autonomní jízdy. Vůz má například umět projet několik okruhů sám bez řidiče jen tak „na zahřátí“ a pak mu za volantem třeba radit, jak projet danou zatáčku ještě rychleji.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Faraday Future nyní vyvíjí speciální variabilní platformu. Baterie v ní lze uspořádávat do libovolně velkých celků, které vytvoří podlahovou platformu vozu. baterie v ní lze uspořádávat do libovolně velkých celků, které vytvoří podlahovou platformu vozu.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Celé auto je doslova postaveno kolem řidiče. Jezdec by měl mít navíc při řízení vozu helmu, která má průhledový (head-up) displej a bude jej navádět při řízení
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Faraday Future Ffzero1 je vůz, který se podle tvůrců má ovládat přes smartphone.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Uvnitř kokpitu zaujme futuristický volant, do jehož středu se vkládá smartphone, pomocí kterého lze ovládat funkce vozu, a to i na dálku.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Čtyři elektromotory jsou umístěny u osy auta, nikoli v nábojích kol, jak bývá u různých konceptů časté.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Faraday Future se jeho pozice inspirovala výzkumem NASA „zero gravity“. Má tak poskytovat maximální pohodlí v nejméně náročné pozici pro pilota.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Faraday Future se jeho pozice inspirovala výzkumem NASA „zero gravity“. Má tak poskytovat maximální pohodlí v nejméně náročné pozici pro pilota.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
První sériové auto by mělo vyjet k zákazníkům v roce 2017.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1 je opravdu neobyčejný elektromobil.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Celkem má mít Ffzero1 přes 1000 koní, zrychlení na stovku by tak mělo trvat méně než tři sekundy a maximální rychlost leží za hranicí 320 kilometrů za hodinu.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept v podstatě přiznává, že není silničním autem, ale závodním náčiním na okruh. V bíle vyvedeném kokpitu, který kontrastuje s převážně tmavou karbonovou karoserií (částečně s lakováním, částečně bez) je pouze jedno sedadlo pro pilota.
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz
Koncept Faraday Future Ffzero1
Autor: Luděk Vokáč, iDNES.cz