náhledy
Dokonce i interiér BAICu vypadá stejně jako v jeepu.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Největší model BJ80 vypadá jako by z oka vypadl terénnímu Mercedesu třídy G.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Na pekingském autosalonu představil BAIC záměr vyrábět i menší a dostupnější model s označením BJ20.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Číňan má 2,3litrový benzinový čtyřválec s turbem, který dosahuje 184 kW a 350 Nm. Mercedes sází na větší kubatury, základem je naftový třílitr V6 se 180 kW, který doplňují benzinové osmiválce 4,0 l/310 kW a 5,5 l/420 kW.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Před třemi lety přišla značka BAIC s přelomovým modelem BJ40, který se až příliš podobá americkému Jeepu Wrangler.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
BJ40 v základu stojí 130 tisíc yuanů, tedy asi 480 tisíc korun.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Číňanům se podařilo napodobit i charakteristický kovový zvuk při dovírání dveří, který je slyšet u mercedesu třídy G.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
BAIC BJ20 si některé detaily "vypůjčil" od Nissanu Juke.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
Nejstarší automobilka ze severní Číny dříve spolupracovala s Jeepem a na jejich vozech je to pořádně vidět.
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz
BAIC BJ80 za 288 tisíc yuanů (jeden milion korun) můžeme těžko považovat za konkurenta opravdového géčka, které v Číně startuje na 1,7 milionech yuanů (přes 6,2 milionu korun).
Autor: Radek Hovorka, pro iDNES.cz