náhledy
S vykládáním z dodávky se nemusíte trápit.
Autor: Jan Altner
Gas Gas TXT 300. Sedlo budete hledat marně, na trialce se stojí.
Autor: Jan Altner
Motor se skvěle dávkuje a na plyn reaguje okamžitě.
Autor: Jan Altner
Brzdy si s lehkou motorkou hravě poradí.
Autor: Jan Altner
Při tréninku začínám u nejlehčích překážek.
Autor: Jan Altner
Takhle dopadne každá nepozornost.
Autor: Jan Altner
Při jízdě musíte pracovat s přenášením váhy.
Autor: Jan Altner
Kořenové výjezdy a sjezdy nedělají měkkým pneumatikám žádný problém.
Autor: Jan Altner
Kořenové výjezdy a sjezdy nedělají měkkým pneumatikám žádný problém.
Autor: Jan Altner
Trialka si poradí i s mokrým listím.
Autor: Jan Altner
Trialka si poradí i s mokrým listím.
Autor: Jan Altner
S bahnem si trialové gumy moc nerozumí.
Autor: Jan Altner
Gas Gas TXT 300 svými rozměry připomíná spíš horské kolo.
Autor: Jan Altner
Gas Gas TXT 300 má silniční homologaci, světlo je ale spíš symbolické.
Autor: Jan Altner
Startér chybí, trialku si musíte našlápnout.
Autor: Jan Altner
Na širokých řídítkách najdete ovládání hydraulické spojky a přední brzdy. Obojí lze mačkat jedním prstem.
Autor: Jan Altner
Brzdy nejsou extrémně silné, pro pomalou jízdu ale bohatě stačí.
Autor: Jan Altner
Pro pomalou jízdu v nízkých otáčkách stačí malý chladič, větrák je ale nutností.
Autor: Jan Altner
Do malé nádržky se vejde okolo tří litrů mixu benzínu s olejem.
Autor: Jan Altner
Trialové pneumatiky mají měkkou směs a musí být podhuštěné.
Autor: Jan Altner
Gas Gas TXT 300. Motor je kompaktní a lehký, o plnění se stará karburátor.
Autor: Jan Altner