Jako z nějaké motoristické pohádky. Adiva AD3 je sice skútr, ale má tři kola, velký štít a stříšku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Skútr je sice vyráběný v Číně, ale konstrukce a tvary jsou ryze italské. Celá přístrojová deska je převzatá z Aprilie SR Max.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na trhu neexistuje jiný skútr, který by nabídl tak vynikající užitné vlastnosti, ochranu před deštěm, pohodlné svezení ve dvou a obří zavazadlový prostor.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Odpružení je sice poněkud horší, ale užitné vlastnosti adivy tyto nedostatky plně vyváží.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stěrač na předním plexiskle je lahůdkou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 nabízí jedinečnou ochranu v podobě snímatelné střechy a velkého plexiskla.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor má trochu těžkopádnější rozjezd a hlučnější a hrubší projev.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přilba je na rozdíl od kapotovaného skútru BMW C1 povinností.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dvě šikmá přední světla dávají stroji docela sportovní výraz.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stříška je odnímatelná, ale na způsob skládání se raději předem zeptejte prodejce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ten pocit, když sedáte na motorku a vlastně jste uvnitř něčeho, je k nezaplacení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Se všemi náplněmi a plnou třináctikilovou nádrží má Avida AD3 hmotnost 242 kg
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nevýhodou kryté kabiny je bohužel větší riziko zachycení strojem při případné nehodě. Z běžného skútru odletíte stranou, tady se pravděpodobně budete kutálet i se skútrem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Velkou pochvalu si zaslouží obrovský zadní kufr o objemu 90 litrů, kam si uložíte třeba tři integrální přilby.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adivu můžete bez ohledu na vyšší výkon řídit jen s řidičákem na auto, protože legislativně jde o vícestopé vozidlo s pedálem nožní brzdy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva kupuje motor od tchajwanské značky Kymco. Identická pohonná jednotka včetně výfuku pochází ze staršího modelu Kymco Downtown 300i s výkonem 29 koní.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Konstrukce skútru sice nebudí dojem takové kvality, na jakou jsme zvyklí u renomovaných japonských či italských značek, ale nic vyložené špatného tu nenajdete.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stroj neumožňuje zablokování kol v rovné pozici, kterou nabízí některé konkurenční tříkolové skútry.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I když bude pršet, úsměv na tváři vám na téhle tříkolce nezmizí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Adiva AD3 300 v redakčním testu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stabilita tříkolového stroje je za mokra o třídu výš než u běžného skútru
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz