náhledy
V krásném prostředí španělské Malagy testujeme novou Hondu NC750X.
Autor: Honda
Na první pohled se nic neliší od běžné motorky. Změny přijdou až po rozjezdu.
Autor: Honda
Honda NC750X
Autor: Honda
Zadní sto šedesátka přispívá k dospělému dojmu z motorky.
Autor: Honda
Ke každě motorce je k dispozici sada základního nářadí.
Autor: Honda
Encéčko s automatem je v zatáčkách jako doma.
Autor: Honda
Honda NC750X
Autor: Honda
Velkým překvapením je šotolina. Mašina sedí jako na kolejích.
Autor: Honda
Honda NC750X
Autor: Honda
Brzda. To je to jediné co mají nohy na starosti v případě verze DCT.
Autor: Honda
Honda NC750X dospěla do krásné motorky.
Autor: Honda
Nejvýraznějším prvkem je stříbrná šipka na boku.
Autor: Honda
Motor žádné revoluční změny nepřináší. Zato převodovka ano.
Autor: Honda
Hrdlo palivové nádrže pod sedačkou. U Hondy NC už typická vlastnost.
Autor: Honda
Úložný prostor hravě spolkne integrální helmu.
Autor: Honda
Kompletní osvětlení je od letoška v režii LED.
Autor: Honda
V případě verze DCT chybí na levém řídítku spojková páčka. Tlačítko mínus slouží k manuálnímu podřazení. Zepředu je plus. Řadí se jako na kole. Jen obráceně.
Autor: Honda
Honda NC750X je dostupná v mnoha barevných verzích.
Autor: Honda
Nové tvary japonskému univerzálovi sluší
Autor: Honda
Koncovka výfuku a zadní světlo prošly velkou proměnou k lepšímu.
Autor: Honda
Změn nezústala ušetřena ani palubní deska. Pruh otáčkoměru má volitelnou barvu.
Autor: Honda
Posaz za řídítky je vzpřímený. Příjemně turistický. Velká páka na levé straně je ruční brzda. Motorku s automatem v kopci jinak nezajistíte.
Autor: Honda
Akčního ducha podtrhuje i ostrý zoban na přídi.
Autor: Honda
Jednou z ozdob nového encéčka je i LED světlomet
Autor: Honda
Nové tvary japonskému univerzálovi sluší
Autor: Honda
Do zatáček se Honda pokládá s velkou chutí
Autor: Honda
Klikaté horské silničky automat nerozházely
Autor: Honda