Čína už má fázi kopírování zvládnutou a díky novým nápadům a nižší ceně se začíná prosazovat i v Evropě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S prodejní cenou 170 tisíc korun zatím CFMoto 650TK na trhu nemá konkurenci.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pohon zajišťuje řadový osmiventilový dvouválec o objemu 650 kubíků se vstřikováním. Ani ten nezapře inspiraci západními vzory.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Maximální výkon je na hodnotě 61 koní.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor v pohodě stíhá i ostřejší tempo.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dokonalý požitek z jízdy kazil jen svištivý zvuk od předního řetězového kolečka.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jízdní poloha je díky vysokým řídítkům a širokému sedlu pohodlná.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Brzdy JJuan, mají poměrně ostrý nástup a dobrou citlivost.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kdo by čekal tvrdé pneumatiky od neznámé čínské značky, byl by hodně překvapený. CFMoto obouvá poměrně luxusní Continental Conti Road Attack 2.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tvar předního světla je ve stylu cestovní yamahy dole doplněn proužkem diod denního svícení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Digitální displej zdařile supluje palubní počítač, ale bohužel zde nelze přepínat mezi žádnými dalšími údaji.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto se může pochlubit i elektrickou zásuvkou pro napájení mobilu či navigace. Bohužel je nešťastně umístěná v levé kapotáži v místech, kam dosedá koleno řidiče.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Široký plexištít stíhá slušně odvádět hlavní nápor větru až do rychlosti 150 km/hod.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S provozní hmotností 229 kg jde o bezkonkurenčně nejlehčí okufrovaný cesťák na trhu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650TK
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V zatáčkách se motorka ochotně sklápí do náklonu a drží si neutrální stopu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Design CFMoto se inspiroval snad u všech hlavních motocyklových značek.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tvary kufrů připomínají BMW řady RT.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Boční kapotáže včetně šikovných padacích rámů zakrytých plastovým krytem zase odkazují na Hondu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V souhrnu stroj vypadá velice dobře.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
A také moderně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz