V9 Roamer je motorka pro každý den.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Roamer má odlehčenou siluetu s vysoko zdviženými řídítky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní tlustá pneumatika působí dojmem, jako by si elegán obul těžké boty.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tenké trubky přední vidlice fungují dobře i na městské dlažbě.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mašina nabízí také USB připojení. Je umístěno trochu netypicky na rámu za hlavou řízení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výrazná chromovaná zrcátka a obyčejné kulaté světlo vypadají jako pozdrav z osmdesátých let.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podsedlové plasty toho moc neskrývají.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rovné sedlo ve stylu café racer poskytuje dostatek komfortu oběma členům posádky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní tlumiče navzdory své jednoduchosti fungují dobře.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pneumatiky Pirelli nesou právem označení Sport Demon. Drží jako přibité.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Roamer svádí ke hraní vždy a všude.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Náklonu se roamer nebojí. Jen koleno občas zakopne o prolis na nádrži.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani svižný průjezd zatáčkou mu není cizí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Horní polovina těla zůstává vždy ve vzpřímené poloze.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V městském provozu se s roamerem cítím jako ryba ve vodě.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Roamer
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Se čtyřpístkem Brembo je to vždy na jistotu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tenoučký blatník těsně olizuje přední gumu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kónické chromované koncovky si dokážou příjemně zabručet.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Uchycení zadních tlumičů k podsedlovému rámu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Třistadvacítka kotouč a nádherné loukotě jsou šperky italského elegána.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podélně uložený 90° dvouválec
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Roamer
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dominantou mašiny je nádrž s ostrým prolisem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednoduchý budík dokáže sdělit docela dost údajů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mimo jiné ukazuje také zařazený rychlostní stupeň.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Červený trojúhelníček vpravo od ručičky říká, že je čas řadit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nezbytné logo Moto Guzzi na hraně předního blatníku
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motor má novou hliníkovou skříň.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednoduchý světlomet s čirou optikou
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podélně uložený 90° dvouválec
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Koleno sání s tepelným krytem se občas potká s kolenem lidským. Jde o zvyk.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pozdrav z doby plastové. Zadní lampa má hezký tvar, ale ten materiál.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tlačítko přepínání palubního počítače
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Separátní tlačítko nastavení kontroly trakce
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stylové víčko nádrže bohužel nejde zamknout.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Udrží se lékárnička v prostoru pod sedlem? Na můj vkus je tady škvír až moc.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jezdec získává s roamerem velkou dávku individuality a stylu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Štíhlá mašina je neuvěřitelně hravá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz