náhledy
Nová Honda Rebel svým jménem, zaměřením a tak trochu i vzhledem navazuje na model CMX 450 Rebel, který se vyráběl v polovině osmdesátých let. Také tehdy měl malý cruiser ve svém hledáčku generaci mladých začínajících jezdců.
Autor: Honda
Díky velmi nízkému posazu umožňujícímu absolutní kontrolu nad strojem se mašina stala velmi oblíbenou mezi zástupkyněmi něžného pohlaví v jedné stopě. A novinka má být zrovna taková. Ovšem v mnohem stylovějším balení.
Autor: Honda
Jednodílný ukazatel rychlosti má číselník o průměru 100 mm s LCD displejem a modrým podsvícením. Zapalování se nachází níže na levé straně nádrže.
Autor: Honda
Šéfem projektu motorky pro mladé rebely digitálního věku je Keita Mikura. Tvůrci stroj popisují takto: "Je dostupný, snadno použitelný a snadno ovladatelný. Vydává se vlastní cestou, ale zároveň představuje nepopsané plátno připravené pro vše, co představivost jeho majitele přinese." Tím odkazují na širokou nabídku doplňků a možnosti úprav.
Autor: Honda
Sedačku a stupačky spolujezdce lze snadno demontovat. Pro model Rebel bude k dispozici široká nabídka příslušenství na míru, jež zahrnuje trubkový zadní nosič, tašky, štítek a 12V zásuvku.
Autor: Honda
Model Rebel směřuje Honda na jezdce kolem 20 let. To je takzvaná generace Y, která vyrostla v digitální éře. "Motocykly pro ně znamenají mnohem více, než pouhý dopravní prostředek. Musí ztělesňovat životní styl, přístup a musí svému majiteli umožnit vyjádření vlastní identity," popisují tvůrci cílovou skupinu nového stroje.
Autor: Honda
Nádrž pobere 11,2 litru benzinu.
Autor: Honda
Honda Rebel
Autor: Honda
Rebel je štíhlý, s nízko umístěným sedlem, a proto je dobře ovladatelný i při nízkých rychlostech. Pozice jezdce je uvolněná a neutrální, s mírně roztaženýma rukama, což vhodně doplňují uprostřed umístěné stupačky.
Autor: Honda
S 471kubíkovým řadovým dvouválcovým motorem míří za držiteli řidičského oprávnění kategorie A2 (od 18 let pro stroje s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem).
Autor: Honda
Osmiventilový kapalinou chlazený řadový dvouválcový motor o objemu 471 cm3 byl převzat ze sportovního modelu CBR500R. S ohledem na způsob použití došlo změnou map v systému vstřikování paliva k posunu charakteru motoru od výkonu ve vysokých otáčkách k maximalizaci točivého momentu v nízkých otáčkách.
Autor: Honda
Kyvné rameno z ocelových trubek o průměru 45 mm je spojeno s dvěma tlumiči, které umožňují nastavení předpětí ve dvou krocích.
Autor: Honda
Trubkový ocelový rám je vzadu obnažený. Pro stroj je typické maximální využití černé barvy s minimem laku. Pomocí dvou šroubů jej lze navíc přeměnit z jednomístného na dvoumístný.
Autor: Honda
Tichý rozvodový řetěz má povrch kolíků potažený vanadem, což podle výrobce snižuje tření, eliminuje vibrace a přispívá k menší spotřebě.
Autor: Honda
Vrtání a zdvih jsou 67 x 66,8 mm a kompresní poměr dosahuje hodnoty 10,7:1. Hlava válců používá vahadla, která jsou lehká díky nastavení vůle ventilů pomocí podložek. Proto není u ventilů nutné použít tak silné pružiny, což se odráží v nižším tření.
Autor: Honda
Trubkový rám je v oblasti kolem stehen jezdce co nejužší. Závlek činí 110 mm, rozvor je 1488 mm a nízká výška sedla 690 mm.
Autor: Honda
Honda Rebel
Autor: Honda
Honda Rebel
Autor: Honda
Honda Rebel
Autor: Honda
Maxima točivého momentu 44,6 Nm dosahuje při 6 000 ot./min., výkon 33,5 kW kulminuje při 8 500 ot./min.
Autor: Honda
Převodovka je šestistupňová.
Autor: Honda
Vysoko na přídi je kruhový světlomet se skleněnou čočkou o průměru 135 mm upevněný na nosníku z hliníkové slitiny.
Autor: Honda
Standardně dodávané pneumatiky Dunlop mají rozměr 130/90-16 vpředu a 150/80-16 vzadu.
Autor: Honda
Honda Rebel
Autor: Honda
Honda Rebel
Autor: Honda