Špionážní fotografie, které ukazují jak bude nejnovější bondcar vypadat, pochází tentokrát z velmi neobvyklého zdroje. Firma zabývající se výrobou hraček poskytla fotografie nového Astonu DBS serveru Pocket-lint. Miniaturní auto pro Bonda bude k mání za necelých 12 liber od října letošního roku. |
Aston Martin DBS |
DBS
Dvacátá první bondovka Casino Royale ještě není ani dotočená a už nyní je jasné, co v ní nebude a co naopak bude chybět.
V roli agenta-gentlemana se už neobjeví pohledný Ir Pierce Brosnan a jako nejnovější bondcar se představí ta nejméně překvapivá varianta. Dubléři Daniela Craiga budou předvádět divoké smyky po horké evropské půdě v nejnovějším Aston Martinu.
Nákupní taška pro Bonda ...VÍCE |
Tak se tedy po sérii různých BMW a špičkovém A-M Vanquishi na sklonku letošního roku představí v rukách agenta 007 štíhlé kupé Aston Martin DBS, o němž zatím výrobce pečlivě tají většinu údajů kromě jediné zveřejněné skicy.
Jasné je zatím jen to, že opět nebude chybět řada obranných i útočných pomůcek a důmyslných zbraní a že si Craig jako budoucí 007 při nedávné návštěvě vedení anglické automobilky nové kupé DBS už vyzkoušel při krátké testovací jízdě a tak mu nebude dělat problém udržet si před kamerou za jeho volantem stále suverénní výraz.
Čtěte také: NATÁČENÍ NOVÉ BONDOVKY STARTUJE PRÁVĚ DNES
Aston Martin Rapide - FOTOGALERIE
Rapide
Čtvrtou variací na téma DB9 je po coupé, volante a vantage čtyřdveřová pětimetrová limuzína jménem Rapide, která byla představena jako studie v Detroitu. Modulární hliníková platforma VH, která nese mj. i závodní DBR9, narostla kvůli rapide o 25 cm a vznikl elegantní a vyvážený pětidveřový liftback(!) s reálnou vyhlídkou na sériovou výrobu v horizontu dvou let. Mohl by se stát nepříjemným konkurentem pro high-endové drahé a výkonné limuzíny malosériových prestižních výrobců typu Bentley či Maserati.
Nástupce zvěčnělé lagondy si sice dal pěkně na čas, ovšem přivezl za to techniku, která rozhodně neurazí; za přední nápravou uložený šestilitrový dvanáctiválec vyvíjí více než 330 kW a přes samočinnou převodovku ZF Touchtronic, umístěnou u zadní nápravy, pohání kola tamtéž. Proti sériovému kupé DB9 narostl rapide o 30/4/4 cm (d/š/v) a poupravil převodové poměry směrem ke komfortu, ovšem pohotovostní hmotnost narostla jen o 140 kg a jízdní výkony by tak neměly zásadně utrpět.
Interiér pochopitelně zazáří luxusními materiály a stylem, chybět nebude ušlechtilá kůže Connolly, kvalitní světlé dřevo a čtyři samostatná, maximálně pohodlná, individuálně nastavitelná křesla. Každý cestující bude mít k dispozici multimediální obrazovku a všem bude na hlavu i do duše dopadat dostatek světla průhlednou střechou z polykarbonátu. Zdá se, že na trhu luxusních limuzín bude zanedlouho o něco krásněji a dost možná nebude stačit ani plánovaných 500 kusů ročně, i když má každý z nich vyjít na 160 000 liber (6,7 milionu korun).
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin DBS |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |
Aston Martin Rapide |