Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Garáže gentlemanů: Aston Martin Rapide a DBS pro 007

  17:00aktualizováno  29. ledna 18:53
Čím bude James Bond jezdit do Casina Royale? A co si pořídí britský gentleman na cesty mezi pánským klubem a golfovým hřištěm? Odpověď je jednoduchá - Aston Martin. 007 bude prohánět padouchy v modelu DBS, jehož podoba je utajována stejně bedlivě, jako tajemství Jejího Veličenstva. Do výbavy lordů přibyde k dýmce, tvídovému saku a majordomovi 450 koňový rapide.

Špionážní fotografie, které ukazují jak bude nejnovější bondcar vypadat, pochází tentokrát z velmi neobvyklého zdroje. Firma zabývající se výrobou hraček poskytla fotografie nového Astonu DBS serveru Pocket-lint. Miniaturní auto pro Bonda bude k mání za necelých 12 liber od října letošního roku.

Aston Martin DBS
FOTOGALERIE

DBS

Dvacátá první bondovka Casino Royale ještě není ani dotočená a už nyní je jasné, co v ní nebude a co naopak bude chybět.

V roli agenta-gentlemana se už neobjeví pohledný Ir Pierce Brosnan a jako nejnovější bondcar se představí ta nejméně překvapivá varianta. Dubléři Daniela Craiga budou předvádět divoké smyky po horké evropské půdě v nejnovějším Aston Martinu.

Nákupní taška pro Bonda ...VÍCE
Aby se astronomická suma, kterou koncern PAG (luxusní odnož Fordu) zaplatí za nejdražší product-placement na světě, vyplatila, půjde o velkolepou propagaci nového modelu. Znalci bondovek bědují, že ty nejnovější se stávají především arcidrahými reklamami na auta, Casino Royale jim dá zřejmě za pravdu.

Tak se tedy po sérii různých BMW a špičkovém A-M Vanquishi na sklonku letošního roku představí v rukách agenta 007 štíhlé kupé Aston Martin DBS, o němž zatím výrobce pečlivě tají většinu údajů kromě jediné zveřejněné skicy.

Jasné je zatím jen to, že opět nebude chybět řada obranných i útočných pomůcek a důmyslných zbraní a že si Craig jako budoucí 007 při nedávné návštěvě vedení anglické automobilky nové kupé DBS už vyzkoušel při krátké testovací jízdě a tak mu nebude dělat problém udržet si před kamerou za jeho volantem stále suverénní výraz.

Čtěte také: NATÁČENÍ NOVÉ BONDOVKY STARTUJE PRÁVĚ DNES

Aston Martin Rapide - FOTOGALERIE

Rapide

Čtvrtou variací na téma DB9 je po coupé, volante a vantage čtyřdveřová pětimetrová limuzína jménem Rapide, která byla představena jako studie v Detroitu. Modulární hliníková platforma VH, která nese mj. i závodní DBR9, narostla kvůli rapide o 25 cm a vznikl elegantní a vyvážený pětidveřový liftback(!) s reálnou vyhlídkou na sériovou výrobu v horizontu dvou let. Mohl by se stát nepříjemným konkurentem pro high-endové drahé a výkonné limuzíny malosériových prestižních výrobců typu Bentley či Maserati.

Nástupce zvěčnělé lagondy si sice dal pěkně na čas, ovšem přivezl za to techniku, která rozhodně neurazí; za přední nápravou uložený šestilitrový dvanáctiválec vyvíjí více než 330 kW a přes samočinnou převodovku ZF Touchtronic, umístěnou u zadní nápravy, pohání kola tamtéž. Proti sériovému kupé DB9 narostl rapide o 30/4/4 cm (d/š/v) a poupravil převodové poměry směrem ke komfortu, ovšem pohotovostní hmotnost narostla jen o 140 kg a jízdní výkony by tak neměly zásadně utrpět.

Interiér pochopitelně zazáří luxusními materiály a stylem, chybět nebude ušlechtilá kůže Connolly, kvalitní světlé dřevo a čtyři samostatná, maximálně pohodlná, individuálně nastavitelná křesla. Každý cestující bude mít k dispozici multimediální obrazovku a všem bude na hlavu i do duše dopadat dostatek světla průhlednou střechou z polykarbonátu. Zdá se, že na trhu luxusních limuzín bude zanedlouho o něco krásněji a dost možná nebude stačit ani plánovaných 500 kusů ročně, i když má každý z nich vyjít na 160 000 liber (6,7 milionu korun).

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin DBS

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Autoři:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.