Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Golf Plus Cross: První fotky nového volkswagenu do terénu

  16:02aktualizováno  16:16
Italský server Repubblica uveřejnil první fotografie nového golfu do terénu. Golf Plus Cross, jak zní jeho celé jméno, se bude při výletech mimo silnici potkávat s koncernovým bratrancem, který se také chystá představit na pařížském autosalonu - Škoda Octavia Scout.

Volkswagen Golf Plus Cross | foto: repubblica.it

Až za dva dny se ukáže na autosalonovém soklu v plné kráse, první fotografie se ale objevily na internetu už nyní. Zvýšený podvozek, plastové doplňky, které dodávají robustnější vzhled a nevadí jim brouzdání po nezpevněných cestách, hliník a sedmnáctipalcová kola - golf chce i na louku vyrazit stylově.

DALŠÍ FOTOGRAFIE ZDE...

Golf do terénu bude k mání s pohonem předních nebo všech kol. Pohon 4x4 obstarává systém s lamelovou spojkou Haldex, kde se o připínání pohonu zadní nápravy stará elektronika.

Motory budou kopírovat nabídku obyčejného silničního golfu. Základ vytvoří 102 koňová 1,6; výkonnější motor ze sebe dostává 140 koní díky dvojitemu přeplňování systému TSI i přesto, že má o dva decilitry menší objem. Nechybí ani TDIčka: 1,9 (105koní) a 140koňový dvoulitr. První cross golfy vyrazí do terénu v lednu 2007.

Druhý svého druhu
Již v druhé polovině osmdesátých let obohatila nabídku řady Volkswagen Golf verze se zvýšeným podvozkem a stálým pohonem všech kol, pojmenovaná Golf Country.

Po Ladě Nivě se stal druhou lehkou čtyřkolkou se samonosnou karoserií. Poháněla ji osmiventilová zážehová osmnáctistovka o výkonu 98 koní, spojená s mechanickou pětistupňovou převodovkou. Kromě zvýšeného zdvihu pérování ji před terénem bránila i ochranná lyžina pod motorem spolu s klecí před maskou.

Praktická i efektní byla rezerva, uchycená zvenčí na zadních dveřích. Velké popularity dosáhl tento model zejména v alpských zemích.

popisek PAŘÍŽSKÁ PŘÍBUZNÝ
ŠKODA OCTAVIA SCOUT 


Autoři: ,




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mercedes Třída E 2,0 220d...
Mercedes Třída E 2,0 220d...

r.v. 2016, naj. 10 000 km, diesel
1 021 475 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.