Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hands-free sady se liší cenou a komfortem

aktualizováno 
Cena sady: od 3000 Kč včetně montáže Držák pro telefon má většinou i reproduktor, mikrofon se umístí tak, aby nebyl daleko od řidiče -
nejčastěji poblíž sluneční clony. Napájení zajišťuje kabel propojený se zdrojem pro zapalovače.
+

- jednoduchá montáž a demontáž

-

- volně ležící kabely
- v některých vozech je zapalovač umístěn v popelník; po propojení s telefonem nelze popelník zavřít
- často špatná kvalita zařízení, horší kvalita hovoru

Pevně zabudovaná sada

Cena sady: od 5000 Kč Systém se pevně propojí s elektroinstalací vozu, většinou se zabuduje k nohám řidiče nebo spolujezdce reproduktor, mikrofon bývá u vnitřního zpětného zrcátka. Je možné i propojení s reprosoustavou.

+

- když telefon zazvoní, u kvalitnějších sad automaticky ztiší rádio a začne hovor
- lze demontovat a přenést do jiného vozidla
- dobrá kvalita hovoru

-

- při zakoupení telefonu jiné značky nezbývá než pořídit si i novou sadu
- telefon zaměstná řidiče při volbě čísla

Přenosné hands-free

Cena sady: od 250 korun Přenosná souprava vypadá jako sluchátka k walkmanům, navíc má malý mikrofon, který si řidič připne ke košili. Telefon je během hovoru v držáku nebo leží na sedadle či v kapse dveří.

+

- nízká cena
- není nutná prakticky žádná montáž

-

- sluchátka v uších nejsou při delších cestách pohodlná
- visící dráty se mohou přimotat do volantu
- volně položený telefon se může při nehodě proměnit v nebezpečný projektil

Pevně zabudovaná sada s hlasovým vytáčením

Cena sady: od 5000 Kč Chce-li řidič telefonovat v autě s telefonem a sadou s hlasovým vytáčením, stačí, když řekne jméno volaného a telefon jeho číslo automaticky vytočí.

+

- nejbezpečnější sada - řidič vůbec nemusí sahat ani pohlédnout na telefon
- kvalita hovoru

-

- při zakoupení telefonu jiné značky nezbývá než pořídit si i novou sadu
- hlasitou volbu nabízí jen některé telefony.

Telefony s hands-free

Cena: hands-free sada je v ceně telefonu Přístroj je možné přepnout na hlasitý hovor, pak jej lze zasadit do držáku. Kvalitou přenosu však podle odborníků nemůže konkurovat dražším pevně zabudovaným sadám hands-free.

+

- cena
- není nutná prakticky žádná montáž

-

- horší kvalita přenosu hovoru zaměstná řidiče při volbě čísla
- k dispozici je pouze u některých přístrojů


Autor:




Nejčtenější

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Yeti Monte Carlo
V Rusku stahují kvůli technickým potížím několik modelů Škoda

Volkswagen svolá na ruském trhu 3463 automobilů, včetně vozů Škoda Octavia, Yeti a Rapid. Koncern o tom informoval tamní úřady. Podle nich jsou důvodem...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Rupert Stadler
Šéf Audi Dieselgate přežil, teď ho ovšem čachry s TDI dohnaly

Rupert Stadler byl jediným z vedení koncernu VW, kdo přežil prvotní úder aféry Dieselgate. Teď ovšem vyšlo najevo, že podle všeho před americkými vyšetřovateli...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.