náhledy
H-D Streed Rod. Silnější motor si vyžádal ostřejší geometrii řízení a agresivnější jízdní pozici, ale také dva brzdové kotouče vepředu.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod. Nové zadní tlumiče s externí kapalinovou nádobkou mají delší zdvihy a celý motocykl je tak o něco vyšší než klasický Street 750.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod. Silnější motor si vyžádal ostřejší geometrii řízení a agresivnější jízdní pozici, ale také dva brzdové kotouče vepředu.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod. Letošní sezóna ukáže, zda za cenu kolem 220 tisíc přebere část zájemců základním modelu Street, který se nyní dá v akci koupit už za 172 tisíc.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod. Jediný plně kapalinou chlazený motor v nabídce značky, High Output Revolution XTM 750, používá větší airbox, nové čtyřventilové hlavy válců a ostřejší vačky.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod. Zaujme hlavně jezdce menších postav nebo subtilnější slečny, pro které jsou ostatní harleye těžko ovladatelné. Mohl by dobře posloužit i pro dojíždění do práce po městě.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod. Zaujme hlavně jezdce menších postav nebo subtilnější slečny, pro které jsou ostatní harleye těžko ovladatelné. Mohl by dobře posloužit i pro dojíždění do práce po městě.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod. Zaujme hlavně jezdce menších postav nebo subtilnější slečny, pro které jsou ostatní harleye těžko ovladatelné. Mohl by dobře posloužit i pro dojíždění do práce po městě.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod s posíleným výkonem, vylepšenými jízdními vlastnostmi i agresivnější jízdní pozicí.
Autor: Harley-Davidson
H-D Streed Rod s posíleným výkonem, vylepšenými jízdními vlastnostmi i agresivnější jízdní pozicí.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special 1750. Legendární silueta Road Kinga je součástí historie s kořeny až do roku 1949, kdy první stroje této řady s označením FL vyrazily na silnice.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special 1750. Legendární silueta Road Kinga je součástí historie s kořeny až do roku 1949, kdy první stroje této řady s označením FL vyrazily na silnice.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special 1750. Vysoká řídítka zůstala zachována.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Vylepšený motor Milwaukee-EightTM 1750 cm3 nabízí rychlejší reakci na rukojeť plynu, vyšší výkon pro předjíždění, čistší zvuk, plynulejší jízdu a intenzivnější zážitek.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Nová konstrukce předních vidlic podporuje lepší tlumení a kompletně přepracované zadní odpružení nyní umožňuje hydraulické nastavení předpětí.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Chrom najdeme pouze na některých klíčových součástech motoru, jinak je celá mašina v temném stylu.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Protažené sedlové brašny vzadu kopírují křivku výfuků a navozují dojem sníženého podvozku, aniž by bylo nutné zkracovat zdvihy odpružení.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Devatenáctipalcové přední kolo s ráfky Turbine vypůjčenými od Break-outu dělají z Road Kinga hodně povedenou designovou záležitost.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Chrom najdeme pouze na některých klíčových součástech motoru, jinak je celá mašina v temném stylu.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Inovovaný model dostal tmavý design bez chromů a opticky snížený profil bez plexištítu, který má za úkol přilákat i mladší jezdce.
Autor: Harley-Davidson
H-D Road King Special. Inovovaný model dostal tmavý design bez chromů a opticky snížený profil bez plexištítu, který má za úkol přilákat i mladší jezdce.
Autor: Harley-Davidson