Accord dostál reputaci Hondy coby automobilky, která víc než dobře "umí" benzinové motory. Ty pak navíc montuje do vozů s kvalitními podvozky. Druhou stranou mince je ale fakt, že si za to nechá pořádně zaplatit. Otestovali jsme Hondu Accord sedan s benzinovým dvoulitrem ve výbavě comfort.
|
|||
Honda Accord s motorem 2.0 pod kapotou je především mohutný a pohodlný koráb, který uspokojí jak řidiče "štrekaře", tak závodníky. Bývá často srovnávána s Mazdou 6. Naturel vozů je však natolik odlišný, že i přes optickou podobu a velikost je jejich přímá konfrontace nemožná. Accord je důstojný vůz poskytujícím pocit bezpečí a solidnosti. Naopak "šestka" je "rozjívenější" a sportovnější - nehraje na rozdíl od accordu na luxusní notu.
Za pochvalu stojí rozhodně pečlivé zpracování exteriéru a interiéru, dokonalý podvozek, schopný snášet a kompenzovat nejrůznější rozmary počasí i řidiče a především pak kvalitní motor. Nutno ale poznamenat, že testovanému dvoulitru se vůbec nelíbilo v nízkých otáčkách. Výbava je na jednu stranu velmi bohatá, co je to však platné, když japonská automobilka stále tvrdošíjně ignoruje palubní počítač - coby standardní součást většiny současných vozů a nenabízí jej ani za příplatek. VNĚJŠÍ VZHLED Čelní pohled nabízí tu nejsportovnější tvář accordu - rázné linie pětiúhelníkové masky s velkým logem automobilky uprostřed a ostře řezané šikmé oči světlometů jsou dynamické, ale zároveň dostatečně elegantní. |