To, že naprostá většina žen, by se nebránila milostné scénce na "palubě" svého vozu. Plných 67 procent dotázaných totiž odpovědělo, že by chtěli někdy vyzkoušet sex v automobilu. Tento aspekt se tak pravděpodobně stává dalším hlediskem, na který se vývojářská centra možná zaměřují. Žádné o tom však zatím veřejně nemluví.
Ještě více překvapujícím zjištěním ankety se však stalo to, že již čtvrtina žen se ve voze milovala. Dle expertů to však není signál toho, že by se naše společnost ztrácela zábrany s revoluční rychlostí. Spíše se více žen nebojí mluvit o svých citech a intimních prožitcích veřejněji, poukazují sociologové. Zástupci něžnějšího pohlaví se tak prý dokonce zdají být více nakloněni nevšedním zážitkům, než je tomu u mužů.
Výzkum, o němž však nevíme, v jakém regionu byl prováděn, zjistil i další údaje. Pro 87 procent žen je auto důležitou součástí života a to i přesto, že tolik jich ani řidičská oprávnění nevlastní. Potvrdila se role aut při využití volného času, 53 procent z nich by totiž raději se svým milovaným vyjelo autem na romantický výlet, než poobědvalo s Robbiem Williamsem.
Ve vozech je důležitá i kvalitní muzika. Téměr 63 procent dotázaných zástupkyň něžného pohlaví odpovědělo, že hudba je nezbytnou samozřejmostí. Toto zjištění se tedy pravděpodobně stalo inspirací manažerům Hondy k pojmenování jejich nového modelu "Jazz". Možná, že se stane i tento typ u žen tak oblíbený, jako několik generací Hondy Civic.