Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Běloruský off-road umí jezdit i po vodě

aktualizováno 
Hunta Overcomer je další ze strojů ze zemí bývalého Sovětského svazu, pro který není žádný terén dost drsný.

Písek, voda, sníh, step, žádný terén mu nenažene strach. Terénní stroj běloruské firmy s německým kapitálem v zádech má karoserii z laminátu. V útrobách může mít benzinový (66 kW), nebo naftový (81 kW) motor spřažený s pětistupňovou manuální převodovkou. Nechybí redukční převodovka, uzávěrky diferenciálů a pro dlouhé výjezdy do pustiny stolitrová nádrž na palivo, kterou může doplnit ještě další záložní na 95 litrů. Nádrže mohou dostat vyhřívání.

Fotogalerie

Po vodě umí jezdit díky nízkotlakým pneumatikám, ty je možné dofukovat za jízdy. Hunta umí i plavat, a to až osmikilometrovou rychlostí. I ve vodě se řídí natáčením předních kol. Nechybí naviják nebo elektrogenerátor, ale ani komfortní prvky výbavy, jako jsou parkovací kamera nebo klimatizace.

Čtyřapůlmetrový stroj má rozvor 310 centimetrů a světlou výšku 66 cm. Pobere až osm cestujících. Maximálně prý umí jezdit padesátkou, ale na videu uhání určitě rychleji.

Autor:




Nejčtenější

Příhradový rám z kulatých trubek a šikmo uložený zadní tlumič. Poznáváte...
Italský frajer padne skvěle do ruky. Malý Monster se Ducati povedl

Označení Monster je dnes již neodmyslitelně spjato se značkou Ducati, která je domovem v italské Bologni. Motorky s tímhle jménem reprezentují vždy porci...  celý článek

Opel Insignia
Nová insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem...  celý článek

BMW 5 GT se pomalu loučí. Stále ale má co nabídnout.
Eurobojovnice za auta bez emisí řadí zpátečku, diesely hned ničit nechce

Zákaz naftových automobilů v evropských městech by ničemu neprospěl a pouze by podkopal schopnost výrobců investovat do vývoje bezemisních vozů. Uvedla to...  celý článek

František Šťastný na Grand Prix Československa v roce 1958
Lepšího závodníka Česko nemělo. Frantovi Šťastnému by bylo devadesát

V listopadu letošního roku uplyne 90 let od narození českého motocyklového závodníka století, Františka Šťastného. Pamětníci a motorističtí fanoušci si však...  celý článek

Kamera do auta
Kamera v autě je dobrý pomocník, ale není všemocná. Hrozí i pokuta

Máte v autě kameru a viníka nehody na záznamu? Vyřízení pojistné události bude jednodušší. Pozor však, jak s nahrávkou naložíte. Snadno se totiž může stát, že...  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.