Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Accent - za ty peníze ...

  16:12aktualizováno  16:12
Faceliftovaný accent si dělá ambice stát se "štikou" na tuzemském trhu. S konkurencí bojuje především velmi zajímavou cenou (- v "základu" méně než 300 tisíc) a bohatou výbavou. Největší změny se udály zvnějšku vozu. Nový "okatější" předek automobilu učinil vůz, který pošilhává po nižší střední třídě, výraznější a modernější. Zklamáním jsou velmi nejisté jízdní vlastnosti a "žravý" motor. Více pozornosti při faceliftu by býval zasloužil i interiér.

hodnocení iDNES 2/5

Může se hodit

Obrovská přehlídka nových, referenčních
či ojetých automobilů Hyundai Accent 
na inzertním serveru www.automodul.cz

První accenty putovaly za svými zákazníky v září 1994. V roce 2000 pak přišla na trh druhá generace, k novému roku si pak korejská automobilka nadělila její facelift.

Pětidveřovému hatchbacku je vzhledem k zajímavé ceně a neurčitelné kategorii, do které accent zařadit, složité najít konkurenty. Do srovnávací tabulky jsou proto zahrnuty sedany, které co do objemu a charakteru karoserie odpovídají accentu více, než "useknutá" záď klasických hatchbacků.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Nová "dvaapůltá" generace accentu dostala nový atraktivnější kabát. Na rozdíl od svého předchůdce, který hýřil oblinami, má ostřeji řezanou přední a zadní partii. Při pohledu z boku zaujme výrazný prolis, který se postupně "rozchází" se spodní hranou bočních oken. Základní profil hatchbacku však zůstal zachován. Testovanému vozu slušela příplatková litá kola a světle modrá barva, naopak plastové kliky dveří a dlouhá anténa umístěná na boku zadního blatníku působily lehce archaicky.

Vůz na kolemjdoucí pomrkává výraznějšími čirými světlomety, mezi nimiž najdeme chromovaný rámeček mřížky chladiče s logem automobilky. Na lichoběžník rámečku navazují hluboké prolisy kapoty, které působí efektně a dodávají vozu potřebnou dávku agresivity, ale na druhou stranu při pohledu z místa řidiče značně zkreslují představu o skutečné šířce vozu.

Velmi zdařilé je tvarování předního nárazníku, kterému ve spodní části dominuje lišta naznačující žebrování, třešničkou na dortu jsou mlhovky.





Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Další z rubriky

Toyota Yaris
Emisní normy znovu škrtí motory, důkazem je nová Toyota Yaris

Každá nová přísnější ekonorma přináší určité přiškrcení elánu nových motorů, které ji musí respektovat. V současnosti přichází čas nové revize normy Euro 6...  celý článek

Seat Ateca
Základní Ateca není loudavá, litrový tříválec je důstojný základ

Seat Ateca, české auto španělské značky se prodává už od loňska. Linka v Kvasinách ho stále nestíhá vyrábět, na auto z výroby se dnes čeká rok. Zkusili jsme...  celý článek

Opel Insignia
Nová insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem...  celý článek

Škoda Octavia 2.0 TDI 2011...
Škoda Octavia 2.0 TDI 2011...

r.v. 2011, naj. 148 216 km, diesel
202 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.