Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Coupe: ve sporťáku a za hubičku

  2:32aktualizováno  2:32
Zažít sportovní jízdu s rudým dravcem a nezaplatit přitom víc jak 650 tisíc korun? Tak právě to nabízí automobilka Hyundai se svým modelem Coupe. Prošel pořádnou designovou proměnou, dostal pod kapotu nové srdce a vyrazil do testu iDNES.

hodnocení iDNES 4,0/5

 Motoristická redakce iDNES testovala Hyundai Coupe s inovovaným dvoulitrovým motorem, který se na rozdíl od nevýrazného předchozího agregátu může pochlubit plynně proměnným časováním ventilů CVVT. Změna pomohla nejen zvýšit maximální výkon a točivý moment, ale i snížit spotřebu. 

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRBEZPEČNOSTMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Boubelatý a zastaralý výraz předchozí generace coupe (vyrábí se od roku 1996), poznamenaný několika menšími facelifty, doznal před dvěma lety radikální změny. Designéři vše nepotřebné osekali a "kupéčku" přibylo ostrých hran.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Hyundai můžete koupit  na www.automodul.cz

Získalo tak na dynamičnosti a dravosti, která tolik patří ke sportovnímu vozu. Boční pohled na auto spolu s několika dalšími detaily dávají tušit, proč se v Itálii rychlému hyundai přezdívá "baby ferrari".

Dlouhá plochá příď doplněná šípovitým polisem míří ostře k zemi, už už vystartovat. Masce dominují mohutné sdružené světlomety olemované nepřehlédnutelným chromováním, které má podpořit sportovní výraz.

Stejnou funkci plní i průduchy horkého vzduchu vycházející z vozu u konců předních blatníků, nápadně připomínající žraločí žábry. Při pohledu zpředu nelze přehlédnout poněkud robustní zpětná zrcátka, jež ale řidič určitě ocení při kontrole prostoru za autem.

Karoserie pozvolným obloukem pokračuje k obřím třetím dveřím, které se dokážou otevřít doslova jako velrybí tlama. Záď patří k nejpovedenějším částem modelu. Navíc se dá za příplatek doplnit aerodynamickým křídlem.

Autoři:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Další z rubriky

Seat Ateca
Základní Ateca není loudavá, litrový tříválec je důstojný základ

Seat Ateca, české auto španělské značky se prodává už od loňska. Linka v Kvasinách ho stále nestíhá vyrábět, na auto z výroby se dnes čeká rok. Zkusili jsme...  celý článek

Maserati GranTurismo MC
Maserati GranTurismo: deset let na krku a řádí jako zamlada

Nejlepší auta už tu byla, mrmlají občas tradicionalisté. Maserati to potvrzuje i popírá. Kupé granturismo a z něj odvozené grancabrio jsou na trhu už deset let...  celý článek

Elektrický Swincar nezastaví žádný terén
VIDEOTEST: Terénního pavouka na baterky nezastaví žádný terén

Ta čtyřkolová šílenost se jmenuje Swincar. Elektrického šplhavce, který pokoří snad každý terén, jsme vyzkoušeli.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.