Motoristická redakce iDNES testovala Hyundai Coupe s inovovaným dvoulitrovým motorem, který se na rozdíl od nevýrazného předchozího agregátu může pochlubit plynně proměnným časováním ventilů CVVT. Změna pomohla nejen zvýšit maximální výkon a točivý moment, ale i snížit spotřebu.
|
|||
VNĚJŠÍ VZHLED
Získalo tak na dynamičnosti a dravosti, která tolik patří ke sportovnímu vozu. Boční pohled na auto spolu s několika dalšími detaily dávají tušit, proč se v Itálii rychlému hyundai přezdívá "baby ferrari". Dlouhá plochá příď doplněná šípovitým polisem míří ostře k zemi, už už vystartovat. Masce dominují mohutné sdružené světlomety olemované nepřehlédnutelným chromováním, které má podpořit sportovní výraz. Stejnou funkci plní i průduchy horkého vzduchu vycházející z vozu u konců předních blatníků, nápadně připomínající žraločí žábry. Při pohledu zpředu nelze přehlédnout poněkud robustní zpětná zrcátka, jež ale řidič určitě ocení při kontrole prostoru za autem. Karoserie pozvolným obloukem pokračuje k obřím třetím dveřím, které se dokážou otevřít doslova jako velrybí tlama. Záď patří k nejpovedenějším částem modelu. Navíc se dá za příplatek doplnit aerodynamickým křídlem. |