Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Getz: čas na kosmetiku

  19:26aktualizováno  19:26
Hyundai Getz odstartoval v roce 2002 novou éru v historii korejské automobilky. Právě getz byl první model, který vzala Evropa výrazněji na vědomí a stal se z něj bestseller své třídy. Výborné jízdní vlastnosti, kvalitní zpracování a především supernízká cena z něj udělaly miláčka i českých motoristů.

Po třech letech života přišel podle vedení automobilky čas na obměnu.

První vrásky na tváři spíše konvenčního getze vyhladil facelift, který má premiéru právě na frankfurtském výstavišti.

Mrňous od Hyundaie se připravuje na žhavé novinky, které vtrhnou na trh co nevidět: další generace Renaultu Clio a Fiatu Punto.

Nový getz dostal facelift odpovídající svému mládí, změn se dočkala příď i záď. Auto má korejštější tvář, namísto hranatých světlometů dostalo oblejší ve tvaru kapky, změnila se také mřížka chladiče a nárazník, který dostal kulaté mlhovky.

Změn se dočkaly i zadní světla, na první pohled je jiný také nárazník.

V interiéru se toho událo ještě méně. Lehkých změn doznal středový panel přístrojové desky, na volant se nově přestěhovalo několik ovladačů autorádia.

Jedna z novinek se dostala také pod kapotu. Nový dieselový agregát o objemu 1,5 litru, vymyšlený inženýry Hyundaie v Rüsselheimu, bude v nabídce ve dvou výkonových verzích: 88 a 110 koňové (65 a 81 kW). Namísto benzinové 1,3 dostane getz motor s objemem o decilitr větším a výkonem 97 koní (71 kW).

Malý hyundai posílil i po bezpečnostní stránce, nově tak bude možné do vozu pořídit stabilizační systém ESP.

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Autoři: ,




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.