Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Getz: hlučnější motor, jízda na jedničku

  10:25aktualizováno  10:25

hodnocení iDNES 4/5

Malý Hyundai to tedy nemá lehké a o přízeň uživatelů se musí prát především s domácí prodejní jedničkou Škodou Fabia, ale i s dalšími úspěšnými vozy jako jsou Peugeot 206, Opel Corsa, Volkswagen Polo, Renault Clio, Toyota Yaris, Ford Fiesta nebo Citroën C3.

VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Zvětšovat interiér malých aut, dávat do nich úsporné, a přitom živé motory, vybavit je pasivní bezpečností a vystihnout vzhled tak, aby oslovila menší rodinu, městského samotáře i pár v důchodovém věku - to je trend, který se pokusila naplnit i korejská automobilka.

Může se hodit

Prodej nových i ojetých vozů Hyundai Getz 
na inzertním portálu www.automodul.cz

Getz je určitě nejsilnějším konkurentem fabie na tuzemském trhu. Pro něj hraje nízká cena, nenáročný provoz s průměrnou spotřebou paliva a nadprůměrné jízdní vlastnosti. Proti je hlučnost motoru ve vyšších otáčkách, vyšší nákladová hrana kufru nebo chybějící dieselový motor v nabídce.

Hyundai má přední nápravu typu McPherson s olejovými tlumiči, zavěšení zadních kol je řešeno dvojitou torzní tyčí s plynovými tlumiči. Brzdy jsou na přední nápravě kotoučové s vnitřním chlazením, na zadní nápravě bubnové. Hřebenové řízení je ve všech verzích doplněno posilovačem a možností nastavení výšky volantu.

VNĚJŠÍ VZHLED

Při čelním pohledu upoutá pozornost maska chladiče, která není řešena klasickou mřížkou, ale pouze linkou s centrálně umístěným znakem automobilky. Opticky rozměrné, do velkého úhlu otevíratelné dveře prozrazují pohodlné nastupování a vystupování z automobilu, zatímco páté dveře upoutají pozornost výrazným madlem nad tabulkou registrační značky.

INTERIÉR A KUFR

Autoři:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Maserati GranTurismo MC
Maserati GranTurismo: deset let na krku a řádí jako zamlada

Nejlepší auta už tu byla, mrmlají občas tradicionalisté. Maserati to potvrzuje i popírá. Kupé granturismo a z něj odvozené grancabrio jsou na trhu už deset let...  celý článek

Seat Ateca
Základní Ateca není loudavá, litrový tříválec je důstojný základ

Seat Ateca, české auto španělské značky se prodává už od loňska. Linka v Kvasinách ho stále nestíhá vyrábět, na auto z výroby se dnes čeká rok. Zkusili jsme...  celý článek

Opel Insignia
Nová insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.