Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai má nový kombík i30, dotahuje octavii

  17:14aktualizováno  17:14
Hyundai označuje své nové atraktivně tvarované modely jako tekoucí sochy. České kombíkomily ale spíš zajímá, kolik se vejde do kufru. Do zádi druhé karosářské verze nošovického modelu i30, kterou maloval Thomas Bürkle, jenž předtím maloval BMW, naložíte od 528 do 1 642 litrů. Hyundai tím druhým číslem nebezpečně dotahuje Škodu Octavii Combi.

Hyundai i30 kombi | foto: Hyundai

Korejská automobilka vyrábějící i30 ve slezských Nošovicích přichystala na autosalon do Ženevy, který otvírá pro veřejnost 8. března, nové provedení úspěšného modelu. Hyundai i30 wagon nahradí aktuální provedení pojmenované i30 CW v showroomech v říjnu.

Fotogalerie

"Jako hatchback byla i nová generace kombi i30 navržena a zkonstruována speciálně pro evropské zákazníky v evropském výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu," uvádí Miloš Adámek, tiskový mluvčí českého zastoupení značky. "Kombi bylo vyvíjeno již od začátku společně s hatchbackem."

Pro milovníky čísel

Základní objem kufru hyundaie narostl oproti předchůdci o 150 litrů na 528, když se sklopí zadní řada sedadel, vejde se do nového hyundaie až po strop
1 642 litrů. Škoda Otavia Combi, jejíž kufr má většina Čechu "v oku", je se svým 605litrovým kufrem v základní konfiguraci stále nepřekonaná, ovšem jejích
1 665 litrů maximálního objemu je novému hyundaii na dostřel.

První kilometry Hyundaie i30

Jak jezdí nové auto vyráběné v Česku čtěte zde

Na délku má nový hyundai 449 centimetrů, to znamená, že oproti hatchbacku, který už je v prodeji, je delší o 18,5 centimetru (oproti původnímu kombíku 
plus 10 cm).

Ceník bude obsahovat stejné trojice zážehových a vznětových motorů jako hatchback, jejich výkony začínají u 66 a končí u 99 kW (90 až 135 k).

Hyundai i30 kombi




Nejčtenější

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.