Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový vetřelec v revíru passatu a mondea: Hyundai i40 má premiéru

  17:19aktualizováno  17:19
Ženeva (Od zvláštního zpravodaje iDNES.cz) - Kombíkovému českému národu musí být tohle auto sympatické už od začátku. Vždyť nejdřív začne jezdit kombík, na méně praktický sedan dojde až později. Hyundai představuje na autosalonu veledůležitý model i40.

Hyundai se rozhodl uvést novinku na trh nejdřív v kombíkovém provedení, to snad zatím žádná jiná značka nezkusila. Pro Evropu je to ale chytrý tah, právě motoristé na starém kontinentu mají tuhle praktickou karoserii rádi. A už dávno neplatí, že stěhovavý kombík musí být hranatý, krabicoidní, ošklivý...

Hyundai i40

Dynamickými linkami chce konkurovat Fordu Mondeo a rád by odlákal některé zákazníky třeba passatu. S SUV ix35 s neméně poutavým designem se to třeba povedlo loni skvěle.

Autosalon Ženeva 2011

Hyundai slibuje prémiovou výbavu za cenu nižší, než má konkurence. Zatím se ví, že i40 dostane všechna udělátka, která mají soupeři: hlídače jízdy v pruhu, zadní i přední vyhřívaná sedadla (navíc jsou stavitelná), xenony, čidlo zamlžení čelního okna...

Novinka s délkou 477 cm má rozvor mezi nápravami 2,77 metru. U kombíku je ale hlavně sledovaný objem kufru. Hyundai i40 pobere 533 litrů v pětimístné konfiguraci po spodní hranu oken.

Hyundai i40

Nabídka motorů čítá čtyři položky, půlka má raději naftu. Benziňáky GDI mají objem 1,6 (135 k) a dva litry (177 k). Turbodiesely mají oba objem 1,7 litru (115 a 136 koní), v nabídce jsou manuální i automatické převodovky.

Autor:




Nejčtenější

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.