Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

I ostatní kolíňata mají novou tvář: miniaturní peugeot a toyota se představují

  14:30aktualizováno  14:30
První fotografie Citroënu C1 s novou tváří známe od včerejška. Dnes se v nové podobě prezentují i další jeho dva bratříčci: Toyota Aygo a Peugeot 107. Nové verze kolínských automobilových miniatur poznáme podle odlišných předních nárazníků.

Faceliftovaný Peugeot 107 | foto: Peugeot

Premiéra občerstvené Toyoty Aygo proběhne na autosalonu v Bologni, který začíná přesně za měsíc (4. prosince).

Faceliftovaná Toyota Aygo

Je příznačné, že se představení faceliftované malé toyoty chystá právě na Apeninský poloostrov. Podle japonské automobilky je totiž Itálie zemí s největším trhem malých vozů v Evropě.

Aygo v modelovém provedení 2009 dostalo nový přední nárazník, který má podle představ designérů zajistit ještě dynamičtější vzhled.

Peugeot 107, který se svými dvojčaty vyjíždí z kolínské továrny TPCA od jara 2005, se dočkává drobných změn také. I "stosedmička" dostala nově tvarovaný přední nárazník, ve kterém je integrovaná maska chladiče. Konstruktéři také zapracovali na akustice a 107 tak dostala více tlumících materiálů.

Do výbavy nejmenšího peugeotu se dostává nové provedení litých kol a dvě nové barvy laků: speciální oranžová a nový odstín modré. Nabídku dekorů čalounění interiéru doplňuje nový, pojmenovaný "Stilada", ve dvou barevných provedeních. Stejně jako v případě Citroënu C1 bude nově k mání na některých trzích luxusní verze s interiérem vyvedeným v kůži, která je kombinovaná s Alcantarou.

Především na ženy zaměřený model bude i nadále k mání ve tří a pětidveřovém provedení, stejně jako Citroën C1 a aygo. Automobilka uvádí, že 69 % zákazníků 3,43metrového Peugeotu 107 jsou ženy a čtvrtina z nich je mladší 35 let.

Na českém trhu stojí nejlevnější předfaceliftová Toyota Aygo 224 900 korun, Peugeot 107 pořídíte s aktuální akční slevou od 179 900 korun.

***

Stávající podoba Toyoty Aygo a Peugeotu 107 

Toyota Aygo

Peugeot 107


Autor:




Nejčtenější

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.