Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Infiniti G37 Cabrio má lak, který se sám opraví

aktualizováno 
V Česku nám právě začíná být pořádná zima, v Los Angeles už naopak řeší, co se bude nosit příští plážovou sezonu. Až zavítáte příští rok do českého autosalonu Infiniti, potkáte tam žhavou novinku: kabriolet G37.

Infiniti G37 Cabrio | foto: Infiniti

Pátý model pro Evropu se na silnicích objeví příští léto. Pro nepříznivé počasí je připravená plechová střecha složená ze tří dílů. Její automatické otevření/zavření trvá asi 30 sekund.

Mateřský Nissan dodá motor, který dostal nový Nissan 370Z. Pod kapotou Infiniti G37 Cabrio tedy bude brumlat 320 koní benzinového šestiválce 3,7 litru se systémem VVEL (variabilní časování a zdvih ventilů), dohled nad nimi bude mít buď šestistupňová manuální převodovka, nebo sedmistupňový automat.

G37 Cabrio je od A-sloupku ve srovnání s modelem G37 Coupé, ze kterého vychází, zcela nové. Má výrazně posílenou karoserii, širší rozchod kol vzadu, modifikované zadní zavěšení kol a speciálně upravený interiér.

Kromě parkovací kamery dostane kabriolet do výbavy také speciální “sebeobnovující” lak, odolný proti poškrábání a za příplatek inteligentní tempomat, který umí udržovat konstantní odstup od předjedoucího auta.

Rozeznává také situace náhlého brzdění. Laserové senzory zhodnotí vzdálenost a relativní rychlost vozu před vámi a "předpřipraví" systém brzdového asistenta dříve než řidič sešlápne brzdový pedál.

Autor:




Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.