Mezi nejdražšími auty světa, okruhovými speciály a supervýkonnými limuzínami to Aspiron neměl v Goodwoodu jednoduché. Ale svými parametry jim bez potíží konkuruje a v mnohém je s převahou drtí.
Zhruba 800 kilogramu vážící speciál může v nejvýkonnější verzi mít až 1 000 koní. Ale do nádrže pak musíte tankovat bioethanol e85. Za odměnu se můžete prohánět rychlostí až 370 km/h. U země se vás bude snažit udržet zadní kevlarové křídlo, které má už při 280 km/h přítlak na zadní kola 1 000 kg.
Auto je stavěno jako okruhový speciál a do běžného provozu s ním výrobce zatím nepočítá. I když podle slov konstruktéra Zdeňka Mrkvici není problém splnit zákazníkovi i takové přání. Světlou výškou auto vyhovuje, namontují se světla, zrcátka, ABS či stabilizační systém a hurá do ulic.
Kvůli hlukovým limitům i šlehajícím plamenům se už testují i delší výfuky vedené buď klasicky spodem, nebo pod zadním křídlem. Ideálním zákazníkem je podle výrobce movitější pán, který si dotáhne Aspirona na vleku k okruhu a tam se vyřádí.
"Každý aspiron se staví pro konkrétního zákazníka, kterému výrobce splní různá individuální přání jak z hlediska výkonů, tak z hlediska výbavy. Připravují se malé limitované série vozů vybraných specifikací," slibuje Mrkvica.
Tisícikoňová verze zatím svoji cenu nezná. Základní cena Innotechu Aspiron o výkonu 500 koní je 2,9 milionu korun bez DPH, nejdražší je pak osmisetkoňový za čtyři miliony.