náhledy
České zastoupení Jaguaru předpokládá, že se na našem trhu bude nejvíce dařit verzi s vidlicovým vznětovým šestiválcem, které startuje na částce 1 584 253 Kč.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Zrychlení z nuly na 100 km/h zvládne F-Pace za 5,5 sekundy.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Základní provedení 20d váží jen 1 665 kg, verze s pohonem všech kol je o 110 kg těžší.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Kromě obvyklých zábavních systémů, navigace, bezpečnostních a parkovacích asistentů nechybí v nabídce ani Head-Up displej, systém nouzového volaní nebo vnitřní počítačová síť s integrovanou SIM kartou a přenosem až 1 GB/s.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Vidlicový šestiválec, který je už pověstný svým nespoutaným charakterem a výbušným zvukovým projevem, odvádí špičkovou práci.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Jaguar F-Pace
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Podobně jako v nejmenším modelu XE tu některé plasty nepůsobí úplně prémiově. Vysokou úroveň zpracování nabízí naopak čalounění.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Jaguar F-Pace
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
F-Pace se nijak výrazně neboří ani nenaklání, přesto je i na obřích 22" kolech nečekaně komfortní.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Jaguar F-Pace
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Systém, který řídí nastavení adaptivních tlumičů, monitoruje 100x za sekundu pohyby karosérie a 500x za sekundu pohyby kol.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Pro české silnice budou optimální pláště s vyšším profilem a průměrem 20 palců nebo méně.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Speciální terénní režim upravuje na základě automaticky získaných dat charakteristiku pohonu, řízení, tlumičů, plynového pedálu a dalších systémů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ten pravý koncert se skvěle sirovým zvukovým doprovodem si ale posádka užije nejvíc v rozmezí od 4500 do 6500 otáček.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Jaguar F-Pace
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
F-Pace svojí velikostí zapadá do prostoru mezi střední a velká SUV a tomu odpovídá i jeho vnitřní prostor.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Velikost a vyšší světlá výška modelu F-Pace budí počáteční respekt, po pár kilometrech za volantem ale zjistíte, že zbytečně.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Pohon všech kol tvořený elektronicky řízenou lamelovou spojkou dokáže v případě potřeby okamžitě přenést až 50 % hnací síly na přední kola.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz