Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak nejlépe vyhodit peníze? Za mikrosport pro syna

  17:13aktualizováno  17:13
Nejdražší koně pod kapotou? Rozhodně ne ty v enzu, které máte v garáži. Ještě dražší stádo pohání skoroauto, kterým váš synek prohání slečny na promenádě. Mikroauto s označením K200 od firmy SLC s dvacetikoňovým motorem příjde na 850 tisíc korun.
SLC K200

SLC K200

Trváte na tom, že si má vaše ratolest zvykat na vyjímečná auta již od mladých let? Nic příhodnějšího než K200 od firmy SLC asi neseženete.

Mladá značka, která vyrábí rámy pro Ferrari Enzo nebo Porsche Carrera GT, patří pod křídla jednoho z leaderů ve výrobě uhlíkových vláken - firmy ATR.

Superauto mezi mikroauty

Co tedy řídí děti bohatých? K200 mohou řídit už 16 letí držitelé řidičského oprávnění kategorie A1 (malá motorka). Na délku má dva a půl metru (stejně jako Smart), do šířky zabírá metr čtyřicet a do výšky necelý metr dvacet. Rozvor 1,7 metru napovídá, že auto bude dvoumístné.

Ferrari Enzo
cena: 23 400 000 korun
výkon: 660 koní
cena 1 koně výkonu: 35 500 korun

SLC K200
cena: 850 000 korun
výkon: 20 koní
cena 1 koně výkonu: 42 500 korun

Rám je samozřejmě z uhlíkových vláken, za interiér by se nemusel stydět ani supersport. Dveřmi otvíranými vzhůru pilot se spolujezdcem naskočí do skořepinových sportovních sedadel, zapnou čtyřbodové pásy a mohou vyrazit.

Mikroauto mezi superauty

Řidič nahmatá pádla sekvenční převodovky řazené pod volantem po způsobu "eF-jedniček"... tři, dva, jedna, START!

Po nastartování ale obecenstvo obdivující supersportí mimino neodskočí.

Dvacet koníků motoru o objemu 350 kubických centimetrů umí dvousetkilové autíčko rozdovádět maximálně na stokilometrovou rychlost. Burácení zpodkapoty se odkládá až na dospělost.

Hýčkaní synkové už nemusí potají obcházet superauta v tátově garáži, stačí k tomu 27 a půl tisíce euro (za jedinou - maximální výbavu).

SLC K200 v číslech

Motor

zážehový dvouválcový

Objem

350 ccm

Max. výkon

15 kW (20,4 k)

Max. kroutící moment

28 Nm

Převodovka

čtyřstupňová automatická s variabilním převodem CVT

Brzdy vpředu/vzadu

kotoučové

Délka

2507 mm

Šířka

1400 mm

Výška

1180 mm

Rozchod vpředu/vzadu

1210/1200 mm

Rozvor

1700 mm

Hmotnost pohotovostní/celková

200/400 kg

Máte tip na auto, které supersportovní mimino v poměru cena/výkon porazí? Pište do diskuze.

Autoři: ,




Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.