Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak vypadá Škoda 120 za 400 tisíc korun

aktualizováno 
Na první pohled vypadá jako obyčejná, dobře udržovaná Škoda 120. Nesmrtelná škodovka s kulatýma očima světel, mezi znalci zvaná "užovka", ale obyčejná být nemusí. Mladý nadšenec z ní udělal nepřehlédnutelný unikát.

Škodovka za 400 tisíc | foto: iDNES.cz

Ohnilé stodvacítky se dnes prodávají za lahev rumu, nebo zadarmo. Michalova, kterou do šroubku rozebral, zrenovoval a upravil podle svého gusta, vyšla na 400 tisíc. "Tohle auto bych neprodal ani za milion," říká rezolutně hrdý majitel.

"Nejdřív se začalo na podvozku. Muselo se všechno všechno rozebrat, opískovat a pak zase složit." Vše je pozinkované a oranžově lakované.

Karoserie má oranžovou perleťovou barvu, stejnou jakou lakují snové Lamborghini Murciélago. Na to, aby byla magnetem na pohledy, bylo třeba pět litrů perleti a pět litrů bezbarvého laku pro ochranu proti škrábancům. "Lakýrníkovi jsem platil zhruba 80 tisíc. Cenu za materiál netuším, tu mi zatajil."

"Interiér jsem chtěl původně mít potažený bílou koženkou," pokračuje Michal. Nakonec padla volba na kůži. "Návrh jsem dělal já, provedení potom čalouník."

"Motor je ze sériové 136, je tam pak snížená hlava z felicie," uzavírá Michal.

Autor:


Témata: volby, Lamborghini, Škoda


Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Horch 750 Tourenwagen
Autofotka týdne: Nádherný veterán českého sběratele okouzlil v Německu

Horch 750 je pořádný kus auta, pod dlouhatánskou kapotou má rozvážně se převalující osmiválec podmanivého hlasu a k tomu nádhernou karoserii meziválečné...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Mercedes Třída E 2,0 220d...
Mercedes Třída E 2,0 220d...

r.v. 2016, naj. 15 500 km, diesel
1 064 219 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.