Ohnilé stodvacítky se dnes prodávají za lahev rumu, nebo zadarmo. Michalova, kterou do šroubku rozebral, zrenovoval a upravil podle svého gusta, vyšla na 400 tisíc. "Tohle auto bych neprodal ani za milion," říká rezolutně hrdý majitel.
"Nejdřív se začalo na podvozku. Muselo se všechno všechno rozebrat, opískovat a pak zase složit." Vše je pozinkované a oranžově lakované.
Karoserie má oranžovou perleťovou barvu, stejnou jakou lakují snové Lamborghini Murciélago. Na to, aby byla magnetem na pohledy, bylo třeba pět litrů perleti a pět litrů bezbarvého laku pro ochranu proti škrábancům. "Lakýrníkovi jsem platil zhruba 80 tisíc. Cenu za materiál netuším, tu mi zatajil."
"Interiér jsem chtěl původně mít potažený bílou koženkou," pokračuje Michal. Nakonec padla volba na kůži. "Návrh jsem dělal já, provedení potom čalouník."
"Motor je ze sériové 136, je tam pak snížená hlava z felicie," uzavírá Michal.