Daimler a Renault začínají spolupracovat stále na více frontách. Automobilky spolu vyvíjí platformu pro malá městská auta, kterou bude sdílet například Smart s Renaultem Twingo. Infiniti bude zase od Mercedesu kupovat od roku 2013 benzinové i naftové čtyř a šestiválcové motory pro svůj model G.
Nově pak Infiniti připravuje kompaktní model, který se konkurenci v podobě jedničkového BMW nebo Audi A3 postaví zhruba v roce 2014. Automobilka oznámila, že tento vůz bude stát na technických základech nového Mercedesu B. Prémiová značka automobilky Nissan prozatím hledá místo, kde by se měl nový model vyrábět. Téměř s jistotou to bude mimo domovské Japonsko.
Design malého infiniti by měl mít základ v konceptu Etherea, který automobilka představila letos na jaře v Ženevě. Nový vůz by měl podle plánů automobilky tvořit asi 40 procent prodejů značky.
Projekt malého infiniti je tedy dalším rozšířením spolupráce dvou koncernů. Kromě zmíněné platformy pro malá auta a čtyř a šestiválce pro Infiniti má například Renault dodávat tří a čtyřválcové maloobjemové motory pro smart a mercedes třídy A. Automobilky budou také společně využívat elektromotory Renault a baterie Daimler – ty se opět budou montovat hlavně do smartu a twinga. Firmy ale připravují i malou (elektrickou) dodávku, založenou na architektuře renaultu.