Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Top Gear mi bude chybět, uvedl Clarkson

  10:30aktualizováno  10:30
Jeremy Clarkson se poprvé veřejně vyjádřil k březnovému vyhazovu ze slavného pořadu o autech. „Top Gear mi bude chybět,“ napsal ve sloupku pro britský list The Sun. V pořadu, který známý moderátor dovedl společně s kolegy ke světovému věhlasu, hodlá BBC pokračovat s novými tvářemi. Clarkson v něm působil od roku 2002.

Jeremy Clarkson opouští pořad Top Gear. | foto: AP

„Vřelé díky všem těm, kteří psali, jak moc jim budu chybět v Top Gearu,“ uvedl Jeremy Clarkson v deníku The Sun a dodal, že jemu samotnému však bude show BBC chybět ještě víc. Nic dalšího k vyhazovu z Top Gear kvůli napadení producenta Oisina Tymona za to, že neměl pro hvězdy pořadu připravené teplé jídlo, Clarkson neuvedl.

Slavný britský moderátor, jenž před několika dny oslavil 55. narozeniny, často vyvolával bouřlivé reakce, ale i nadšení fanoušků svými kontroverzními výroky. Například označil Mexičany za „lenochy a budižkničemy“. V roce 2011 vyvolal poprask, když prohlásil, že stávkující zaměstnanci veřejného sektoru by měli být zastřeleni. BBC v minulosti také řešila stížnosti na Clarksonův „postřeh“ spojující řidiče kamionů s vrahy prostitutek, nebo na tvrzení, že bývalý britský premiér Gordon Brown je „jednooký skotský idiot“. Loni v květnu dostal „poslední varování“ kvůli rasistickému výrazu.

Petici za jeho návrat do Top Gearu, který moderoval společně s Richardem Hammondem a Jamesem Mayem, už podepsal víc než milion lidí. Top Gear se vysílal ve více než 200 zemích, včetně České republiky, a podle agentury Reuters ho sledovalo asi 300 milionů lidí. Je to jeden z nejúspěšnějších a nejvýnosnějších pořadů BBC.

Takhle zhodnotil Clarksonův vyhazov z BBC jeho kolega May:

Autoři: ,




Nejčtenější

Walter de Silva
Číňané skupují evropské mozky. Teď mají kapitální úlovek

V Evropě jde do tuhého: nejsou lidi a nejen ve výrobě. V autoprůmyslu začíná být situace kritická, po každém, kdo vypadá, že by ho lepší podmínky dokázaly...  celý článek

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest, Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Seat Ibiza
Nový Seat Ibiza je malý rozměry, ale velký kabinou i chováním

Pokud nepotřebujete prostor na kočárek a celou rodinu, můžete zůstat o patro níže a pořádně si naložit výbavou malé auto. Seat Ibiza už totiž rozhodně „malé“...  celý článek

Další z rubriky

Opel Insignia Sports Tourer
Lehčí a větší. Opel Insignia Sports Tourer bude fešácký kombík

Připravovaný Opel Insignia podle zatím zveřejněných fotek jasně kandiduje na „missáka“ roku mezi letošními premiérami. Po sportovně střiženém sedanu německá...  celý článek

Volkswagen I.D. Buzz
Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v...  celý článek

Kia Stinger
Adept na nejparádnější auto roku: kia s šestiválcem a pohonem zadních kol

Toto auto ukazuje, že to s automobilismem ještě není tak zlé. Kia Stinger má pohon zadních kol, pod kapotou benzinový šestiválec a mezi nimi samosvor. Je to...  celý článek

Mercedes Třída E 2,0 220d...
Mercedes Třída E 2,0 220d...

r.v. 2016, naj. 15 000 km, diesel
1 116 993 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.