Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Top Gear mi bude chybět, uvedl Clarkson

  10:30aktualizováno  10:30
Jeremy Clarkson se poprvé veřejně vyjádřil k březnovému vyhazovu ze slavného pořadu o autech. „Top Gear mi bude chybět,“ napsal ve sloupku pro britský list The Sun. V pořadu, který známý moderátor dovedl společně s kolegy ke světovému věhlasu, hodlá BBC pokračovat s novými tvářemi. Clarkson v něm působil od roku 2002.

Jeremy Clarkson opouští pořad Top Gear. | foto: AP

„Vřelé díky všem těm, kteří psali, jak moc jim budu chybět v Top Gearu,“ uvedl Jeremy Clarkson v deníku The Sun a dodal, že jemu samotnému však bude show BBC chybět ještě víc. Nic dalšího k vyhazovu z Top Gear kvůli napadení producenta Oisina Tymona za to, že neměl pro hvězdy pořadu připravené teplé jídlo, Clarkson neuvedl.

Slavný britský moderátor, jenž před několika dny oslavil 55. narozeniny, často vyvolával bouřlivé reakce, ale i nadšení fanoušků svými kontroverzními výroky. Například označil Mexičany za „lenochy a budižkničemy“. V roce 2011 vyvolal poprask, když prohlásil, že stávkující zaměstnanci veřejného sektoru by měli být zastřeleni. BBC v minulosti také řešila stížnosti na Clarksonův „postřeh“ spojující řidiče kamionů s vrahy prostitutek, nebo na tvrzení, že bývalý britský premiér Gordon Brown je „jednooký skotský idiot“. Loni v květnu dostal „poslední varování“ kvůli rasistickému výrazu.

Petici za jeho návrat do Top Gearu, který moderoval společně s Richardem Hammondem a Jamesem Mayem, už podepsal víc než milion lidí. Top Gear se vysílal ve více než 200 zemích, včetně České republiky, a podle agentury Reuters ho sledovalo asi 300 milionů lidí. Je to jeden z nejúspěšnějších a nejvýnosnějších pořadů BBC.

Takhle zhodnotil Clarksonův vyhazov z BBC jeho kolega May:

Autoři: ,




Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Logo společnosti Škoda Auto. Ilustrační foto
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí nabídka ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.