Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Justy: a budu čtyřkolka!

  13:38aktualizováno  13:38
Nejmenší model automobilky Subaru sice v nabídce tuzemského dovozce nefiguruje, ale na našich silnicích je možné narazit na několik exemplářů jeho předchozích generací. Nové justy se však už tváří více jako malé SUVčko, než jako městská nákupní taška. Už jste viděli nové Subaru Legacy?!

Při pohledu na fotografie nejnovější generace baby Subaru, které netrpělivě čeká na svou výstavní premiéru naplánovanou na podzimní 60. autosalon ve Frankfurtu, tak můžeme pouze litovat, že pohledného prcka u nás nekoupíme.

Malé "eS-U-Véčko" je 3,77 metru dlouhé, 1,63 metru široké a 1,56 metru vysoké. Rozvor pak činí 2,36 metru.

Dá se předpokládat, že sympatické vozítko bude díky náhonu na všechna čtyři kola disponovat stejně kvalitními jízdními vlastnostmi jako ostatní modely automobilky.

Velké prosklené plochy, rozměrné světlomety a vysoká světlá výška posouvají nejmenší Subaru do jiné kategorie - z malého auta do města se stává mrštné vozítko do "lehkého terénu". Na tuzemské silnice a dálnice by tedy nemělo být ideálnějšího auta.

Subaru Justy bude pohánět třiadevadesátikoňový agregát o objemu 1328 ccm. Přesná specifikace motoru je 1328 ccm DOHC 16V MPI / 70kW. S motorem bude spřažena pětistupňová převodovka. Pět bude i dveří - nové justy bude možné pořídit v jediné karosářské verzi.

Ti, které nové justy zaujalo, se budou muset po malém Subaru porozhlédnout za hranicemi.





Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.