Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kdo kupuje sporťáky a staré ameriky?

  8:56aktualizováno  8:56
Leckterý bazar má pro lepší image vystrčený nějaký parádní bourák hned u brány.
Leckterý bazar má pro lepší image vystrčený nějaký parádní bourák hned u brány. Nejoblíbenějšími jsou pro tento účel auta s výrazně sportovním střihem a přímo ideální je, když jsou navíc červená. Takové stojí například v pražské pobočce bazaru AAA - Lamborghini Diablo z roku 1992 s obsahem motoru 5,7 litru a s nevtíravou cenovkou: 2 299 000Kč. "Já vlastně musím říct, že ani nečekám, že někdo hned dneska přijde a koupí takový automobil. Majitel naší firmy to sem spíš koupil jen proto, aby to dělalo tvář bazaru. Lidi se na to s potěšením podívají, ale potom jdou stejně najít nějakou tu svojí felicii," říká šéf nákupu AAA Auto Praha Aleš Kužel. Podobný úkol tady mají i další nápadné vozy. Podle Aleše Kužela však vůbec není vyloučeno, že i takový vůz může mít v ČR někde svého kupce: "Přišel člověk v teplákách, řekli byste, že doma přehazuje hnůj, a on na místě zaplatil tři miliony za auto. A odjel!" Že i hodně nápadné vozy mají své vážné zájemce, vědí i v dalším velkém bazaru Auto ESA. "Přišel k nám nějaký Čechoameričan a na místě zaplatil 700 tisíc za kabriolet BMW. Měl jedinou podmínku - nesmělo v tom autě být nic japonského. Takže se to i přezouvalo a měnilo se rádio. Byl ochoten za to samozřejmě také zaplatit," vzpomíná ředitel prodeje Ladislav Slepička. Častěji však na ploše prý potkává mladíky kolem dvaceti, kteří mají v kapse 100-120 tisíc a chtějí na léto sporťák. "Chtějí být prostě jenom nápadní," myslí si Ladislav Slepička. Do ESA chodí i zájemci, kteří si kupují vůz třeba jen na dva tři letní měsíce, nebo lidé, kteří si pro potěšení pořizují nějaký výstřední automobil jako druhý nebo třetí v domácnosti.


Autor:




Nejčtenější

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.