Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když zlobí u felicie zvedák, měl by ho vidět odborník

aktualizováno 
Vlastimil Bláha z Teplé na Karlovarsku má dvě Škody Felicia 1.3 LXi a je s nimi spokojen, ovšem dojem z vozů podle jeho názoru kazí zvedáky (hevery), které k nim jako výbavu dodává mladoboleslavská automobilka.
Vlastimil Bláha z Teplé na Karlovarsku má dvě Škody Felicia 1.3 LXi a je s nimi spokojen, ovšem dojem z vozů podle jeho názoru kazí zvedáky (hevery), které k nim jako výbavu dodává mladoboleslavská automobilka. "Už se nám několikrát stalo, že při výměně pneumatik vozy spadly. Naštěstí byly podloženy, neboť ve mně zvedák už na pohled a před prvním použitím nevzbuzoval důvěru," napsal redakci Vlastimil Bláha. "Problém s podložením však nastává, když je potřeba vyměnit kolo na cestě a vhodné podložení není k dispozici." Motorista se domnívá, že mladoboleslavská Škoda špatně zvolila, když zmíněné zvedáky vybírala. "Vím, že na hevery si stěžují i další řidiči," doplnil Vlastimil Bláha. Mluvčí mladoboleslavské Škody Auto Evžen Krauskopf k problému sdělil, že v dosavadní servisní praxi firma nezjistila a neprokázala žádné vady v konstrukci, materiálu a provedení zvedáků pro Škody Felicia. "Z dosavadních reklamací vyplynulo, že problémy vznikly při nedodržení všech instrukcí návodu k obsluze, zejména při umístění zvedáku pod prolisem na boku prahu a v zajištění počáteční polohy dolní opěrné plochy zvedáku," upřesnil Evžen Krauskopf. "Při přesném dodržení všech pokynů pro použití lze u vozu měnit kola bezpečně a bez problémů." Evžen Krauskopf radí čtenáři a případně i dalším motoristům, aby při potížích se zvedákem navštívili svůj Škoda-servis a s odborníky konzultovali postup správného zvedání vozu a také stav zvedáku. "Při prvním neúspěšném zvednutí auta se totiž mohl zvedák poškodit, což později mohlo i při správném založení zvedáku působit další kolize," uvedl Evžen Krauskopf.

Autor:


Témata: Škoda, Škoda Auto


Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.