Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Už i klíč od auta má dotykový displej a USB

aktualizováno 
Už i klíček od auta potřebuje dotykový displej a USB port k nabíjení, alespoň v podání nové generace BMW řady 7. Ten „klíč“ je pěkně velký, však taky umí autu zavelet, aby zaparkovalo bez řidiče.

Může vás zajímat

BMW X1 18d 2010

BMW X1 18d 2010

Cena 400.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Odemkne auto na dálku, stačí ho mít v kapse a vzít za kliku. Stejné je to se startováním, to obstará tlačítko. Ale takové funkce známe i z obyčejnějších aut. Zato s pomocí tohoto superklíče zjistíte třeba i stav paliva v nádrži, zavření oken, jestli je auto zamčené a další informace.

Stejně jako u mobilů zabere tento příplatkový klíč pro nejnovější BMW řady 7, jehož prodeje odstartují koncem října, v kapse hodně místa. Dotykový displej s uhlopříčkou 2,2 palce má rozlišení 320 × 240 pixelů.

Za tuto specialitu se u nového sedmičkového BMW připlácí necelých sedm tisíc. Ale když klíč ztratíte, bude to určitě mnohonásobně dražší. Automobilky si za novou sadu klíčů při ztrátě určují šílené částky. A tento unikátní kousek s displejem bude určitě pěkně drahý.

Speciální klíč pro BMW 7

Za příplatek umí fungovat jako dálkové ovládání, s jeho pomocí tak auto zaparkuje, i když bude řidič venku (sledujte zde).

Stejně jako nejmodernější smartphony je třeba klíček nabíjet. Buď to jde přes USB port, nebo bezdrátově ve středové loketní opěrce. Ve schránce je slot, kde lze indukčně dobíjet i mobily.



Témata: BMW


Nejčtenější

Kontrolky u dieselového vozu. Na rozdíl od benziňáku je zde důležitá kontrolka
VIDEO: Saze ve výfuku znamenají problém s filtrem pevných částic

Filtr pevných částic je dnes noční můra mnoha majitelů dieselových aut. Jednoduchým testem s rukavicí jsme ověřovali, v jakém stavu mají výfukovou soustavu...  celý článek

A jelikož i Porsche mělo u svého vozu číslo 1 technický problém, který jej...
Elektromobily jsou bublina, v automobilových závodech má šanci vodík

Rozvoj elektromobilů i přes současný pokrok nadále naráží na řadu překážek, domnívá se Wolfgang Warnecke, šéf pro oblast inovací z petrolejářské společnosti...  celý článek

Seat Arona
Arona je malé SUV Seatu. U Škody nahradí Fabii combi

Barcelona (Od zpravodaje iDNES.cz) Už aktuální provedení Seatu Ibiza udivuje svým velkým vnitřním prostorem. A teď Seat představil od Ibizy technicky odvozené malé SUV Arona a to dává na prostor...  celý článek

Měření emisí u dieselového motoru na STK. U auta se sleduje teplota oleje a...
Dieseloví zabijáci škodí dál. Hon na auta bez filtru zůstal na papíře

Nezabíjí sice přímo jako při dopravní nehodě, přesto mají na svědomí jen u nás stovky životů kvůli škodlivinám, které vypouštějí do ovzduší. Řeč je o...  celý článek

Škoda Rapid Monte Carlo
Ojetá Škoda Rapid: auto pro českou rodinu berte s benziňákem

Vzhledem se podobá větší a širší Octavii, pod kapotou může mít i stejný motor. Na podvozku však najdeme komponenty, jejichž původ sahá k modelům z devadesátých...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Přežije Tesla rok 2017? Letošní léto pro ni má být přelomové

Technologická společnost a automobilka Tesla by do konce roku měla přijít se svým prvním „lidovým vozem“ a rozběhnout výrobu v největší továrně na baterie.   celý článek

Závod elektromobilů Wave 2017
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko

Více než stovka elektromobilů překonala kopcovité Švýcarsko. Auta do zásuvky se vydala na 1 600 kilometrů dlouhou cestu okolo této alpské země.  celý článek

A jelikož i Porsche mělo u svého vozu číslo 1 technický problém, který jej...
Elektromobily jsou bublina, v automobilových závodech má šanci vodík

Rozvoj elektromobilů i přes současný pokrok nadále naráží na řadu překážek, domnívá se Wolfgang Warnecke, šéf pro oblast inovací z petrolejářské společnosti...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.