Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Už i klíč od auta má dotykový displej a USB

aktualizováno 
Už i klíček od auta potřebuje dotykový displej a USB port k nabíjení, alespoň v podání nové generace BMW řady 7. Ten „klíč“ je pěkně velký, však taky umí autu zavelet, aby zaparkovalo bez řidiče.

Může vás zajímat

BMW X1 18d 2010

BMW X1 18d 2010

Cena 400.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Odemkne auto na dálku, stačí ho mít v kapse a vzít za kliku. Stejné je to se startováním, to obstará tlačítko. Ale takové funkce známe i z obyčejnějších aut. Zato s pomocí tohoto superklíče zjistíte třeba i stav paliva v nádrži, zavření oken, jestli je auto zamčené a další informace.

Stejně jako u mobilů zabere tento příplatkový klíč pro nejnovější BMW řady 7, jehož prodeje odstartují koncem října, v kapse hodně místa. Dotykový displej s uhlopříčkou 2,2 palce má rozlišení 320 × 240 pixelů.

Za tuto specialitu se u nového sedmičkového BMW připlácí necelých sedm tisíc. Ale když klíč ztratíte, bude to určitě mnohonásobně dražší. Automobilky si za novou sadu klíčů při ztrátě určují šílené částky. A tento unikátní kousek s displejem bude určitě pěkně drahý.

Speciální klíč pro BMW 7

Za příplatek umí fungovat jako dálkové ovládání, s jeho pomocí tak auto zaparkuje, i když bude řidič venku (sledujte zde).

Stejně jako nejmodernější smartphony je třeba klíček nabíjet. Buď to jde přes USB port, nebo bezdrátově ve středové loketní opěrce. Ve schránce je slot, kde lze indukčně dobíjet i mobily.



Témata: BMW


Nejčtenější

Škoda Vision E
Škoda představí do roku 2025 pět elektroaut, Vision E bude první

Čína je dnes pro autoprůmysl jedním ze stěžejních trhů. Jeho důležitost vnímá také Škoda, která zde prodá nejvíce svých vozů. Na autosalon v Šanghaji...  celý článek

O průjezd zatáčky driftem nebyla nouze.
Franta a další dakarské speciály řádily v Sosnové

Už vyšplhání do kabiny je výkon. Jsou tu tři anatomické sedačky, do té pravé se kurtuji a nasazuji helmu. Přijde mi to trochu zbytečnost, kvůli pár kolům....  celý článek

Nejstarší Vespa je na prodej. Cena za italskou ikonu se v aukci vyšplhá nejspíš...
Nejstarší Vespa na světě je na prodej. Za devět milionů

Na sedm až devět milionů korun si cení trh nejstarší skútr na světě od legendární italské značky Vespa. Číslo rámu 1003 prozrazuje, že jde o třetí stroj série...  celý článek

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup, ale především...
Konec génia světa aut. Vládce Volkswagenu nutí jít na odpočinek

Ferdinand Piëch je jednou z nejvýraznějších osobností historie automobilismu. Muž, který 17. dubna oslaví osmdesátiny, definitivně ztrácí vliv v koncernu...  celý článek

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

Další z rubriky

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro...  celý článek

Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq: benzinový základ jede jak vítr, 2,0 TDI 4x4 je sázka na jistotu

Kodiaq, první sedmimístná škodovka a hlavně novinka startující ofenzívu Škody v kategorii SUV. Vyzkoušeli jsme dvě diametrálně odlišné varianty a obě mile...  celý článek

U motorů 1,6 TDI bude třeba fyzický zásah do motoru.
Dieselgate: emise klesají málo, majitelé odstraňují upravený software

Německá ekologická organizace Deutsche Umwelthilfe chce žalovat Spolkový úřad pro motorová vozidla. Úprava software u dieselových motorů podle ní není...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.