Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: 26 589 750 korun stojí nejdražší ojetina v Česku

aktualizováno 
Dražší auto se v Česku teď koupit nedá. Švédský hypersport Koenigsegg Agera je ozdobou jednoho ostravského showroomu. Devítisetčtyřicetikoňový unikát toho za tři roky moc nenajel.

Koenigsegg Agera v autosalonu v Ostravě | foto: Jakub Novotnýpro iDNES.cz

Podle prodejce, kterým je ostravský obchodník s luxusními vozy AR Cars, má nejdražší auto, které je v Česku k mání, najeto necelý tisíc kilometrů. Jde o stejné auto, které právě pro AR Cars před třemi roky přijel předat českému zákazníkovi sám zakladatel švédské automobilky Christian von Koenigsegg - čtěte zde. Auto hledá nového majitele už rok.

Koenigsegg Agera v autosalonu v Ostravě

Supersport poháněný dvěma turby přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem zrychlí z nuly na stovku za tři sekundy a sprint z nuly na dvoustovku zvládne za necelých devět sekund. Udávanou maximálku 410 kilometrů v hodině výrobce nikdy oficiálně neozkoušel. Od uvedení v roce 2011 výrobce přidal ještě dva další deriváty modelu: Agera R a Agera S.

Fotogalerie

Narazit na koenigsegg naživo je velká náhoda. Ojetin je podle německého vyhledávače aut z druhé ruky na trhu momentálně sedm. Agery jsou z toho tři, kromě ostravské ještě jedna v Mnichově a další v Dubaji.

Nový hypersport 

Na autosalon do Ženevy, který startuje za devět dní (4. března) si Koenigsegg připravil nový model. Jmenuje se One:1 a prozatím o něm tvůrci moc informací ven nepustili. Ví se, že v útrobách bude mít osmiválec z agery vyladěný ovšem na 1 400 koní. Není určitě náhoda, že stejnou hodnotu má i údaj pohotovostní hmotnosti. 

Mluví se o tom, že by se novinka měla maximálkou přiblížit čtyřistapadesátikilometrové rychlosti. Z nuly na 400 km/h se má dokázat rozjet za dvacet sekund.





Nejčtenější

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají dělat roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Další z rubriky

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Tank Praga LT vz. 38
OBRAZEM: Hvězdou pražského srazu autoveteránů byl tank

Veteráni, dobové kostýmy, hudba, četníci a k tomu dokonce tank, takový byl XI. ročník srazu a výstavy historických vozidel, který se konal o víkendu v...  celý článek

Fiamma Breschi
Čtení pro ženy: Enzo Ferrari dobýval svou životní lásku 30 let. Marně

Získal snad všechno, co si umanul, jen ženu svého srdce nikdy nedobyl. Dáma jménem Fiamma Breschi byla jednou z osobností v pozadí Scuderie Ferrari Formule 1....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.