Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kolumbie chce "koncentrák" pro zloděje aut

  14:40aktualizováno  14:40
BOGOTÁ - Sdružení kolumbijského automobilového průmyslu prosazuje zřízení "koncentračního tábora" pro zloděje aut. V tomto zařízení by podle návrhu byly dřevěné chatrče a plot s ostnatým drátem. Plán, podle něhož by si zloději v táboře museli sami vypěstovat potravu, oznámil šéf sdružení kolumbijského automobilového průmyslu Tulio Zuluaga.

"Navrhujeme ministerstvům vnitra a spravedlnosti vytvořit věznici, která by se podobala koncentračnímu táboru, měla by ostnatý drát a chatrče," řekl novinářům manažer. Nezmínil se však o masovém vyhlazování lidí, které je spojeno s nacistickými koncentračními tábory z druhé světové války.

Řekl ale, že vězni by se museli živit sami, jinak by jim hrozila smrt hladem.  "Není správné, že se tolik lidí posílá do vězení a my, Kolumbijci, je pak musíme podporovat ze svých daní," řekl. "Měli by se starat sami o sebe a zaplatit za své zločiny. Myslím, že by to vyčistilo velkou část země."  Na každá dvě vozidla, která se v Kolumbii prodají, připadá další auto, staré či nové, které je ukradeno.

Obchod s kradenými auty živí gerilová válka, která trvá již tři desetiletí. Zloději prodávají auta marxistickým povstalcům i jejich nepřátelům z pravicových polovojenských uskupení, napsala agentura Reuters.

Autor:




Nejčtenější

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět svůj elektrovůz v Česku, nesmí být moc drahý

Mladoboleslavská automobilka chystá na autosalon ve Frankfurtu nečekané překvapení. Představí totiž facelift vozu, který zatím v podstatě neexistuje. Škoda se...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Další z rubriky

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Zákaz aut na benzin a naftu je zatím spíš jen fantazírování politiků

Stále více vlád navrhuje zákaz prodeje automobilů s benzinovým či naftovým motorem od roku 2040, 2030 i 2025. Jak vážně máme tyto termíny brát? Téma postupného...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.