Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kombík pro spořivé: Dacia Logan Break diesel

  23:40aktualizováno  23:40
Dacia Logan: velké auto za malé peníze slaví úspěchy i na západních trzích, na které se původně vůbec nemělo dovážet. Podle informací italského listu La Repubblica se brzy zbaví svého největšího handicapu, kterým je nepraktická tříprostorová karoserie. Logan Break by měl dorazit s novým rokem. Do nabídky motorů také přibude dieselový motor.

Ekonomické auto pro řidiče, kteří se svým autem nemají potřebu předvádět, ale potřebují jezdit, potěší lepší využitelnost kufru kombíku.

Repubblica říká, že nový kombík z Rumunska nesoucí jméno Break, je už ve výrobě.

V příštích týdnech by měl dokončit poslední testy a s počátkem nového roku vyrazit do prodeje.

Podle prozatím neoficiálních obrázků si auto zachová hranatý design. Kombíkáři by ovšem neměli být zklamáni.

V reportáži z výrobního závodu v rumunské Pitesti magazín auto.sme.sk píše, že by plánovaný kombík měl mít dokonce sedm míst. Dá se předpokládat, že sedmimístný logan dostane prodloužený podvozek. Uspořádání interiéru by bylo 2+3+2 s tím, že by poslední řada sedadel byla sklápěcí, případně vyjímatelná.

***

2006 nebo 2007?

V původní tiskové zprávě Renaultu z 6. února 2004, která logan poprvé oficiálně představila, se ovšem píše, že další verze loganu přijdou až začátkem roku 2007.

***

V roce 2007 by se měl logan dočkat i pickupové verze. Grafici si ho prozatím představují takto:

Další zpráva potěší zastánce naftových motorů. Od října letošního roku by měl být logan k mání s naftovým motorem 1,5. Turbodiesel dCi z produkce Renaultu nabídne 65 koní výkonu (48 kW) a 4,2 litru spotřeby na sto kilometrů jízdy.

Prozatím je logan k mání pouze ve dvou benzinových verzích s motory 1,4 a 1,6 litru. Příští rok by měla ještě přibýt verze spalující plyn.

La Repubblica spekuluje i o ceně dieselového loganu. V plné polní (maximální výbavě) by měl stát kolem 9000 euro (270 tisíc korun). Ve Francii se pak mluví o 8000 eurech (240 tisíc korun) za základní Logan Break.

Neoficiální fotografie Dacie Logan Break

Autoři:




Nejčtenější

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Další z rubriky

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.