Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda v červnu ukončí výrobu laciné Octavie Tour

  20:05aktualizováno  20:05
Škoda Auto v červnu ukončí výrobu vozu Octavia Tour. Nejdostupnějšího modelu řady Octavia vyprodukovala mladoboleslavská automobilka od roku 2004 na 32 000 kusů. Na podzim na ni volně naváže nová připravovaná kompaktní limuzína, oznámil mluvčí automobilky Jozef Baláž.

Škoda Octavia Tour II | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Přídomek tour získala octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací téhož modelu. Automobilka tak měla v nabídce velké auto za malé peníze, uvedl Baláž.

Druhá generace Octavie Tour vychází z předfaceliftové podoby stávající octavie. V Česku je k mání jen benzinová verze, nafťák pouze mimo EU. Automobilka Octavii Tour představila na podzim roku 2010.

Fotogalerie

Oproti aktuální octavii, která dostane nástupce nejpozději příští rok, má menší přední lampy, jaké dostávala v letech 2004 až 2008. Poznávacím znamením jsou černá nelakovaná zrcátka. Uvnitř má ale Octavia Tour modernější přístrojové desky, které dostávají octavie od faceliftu. Jak jezdí Octavia Tour, čtěte ZDE

Ve voze Octavia Tour druhé generace jezdí více než 5 500 českých řidičů. "Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy s bohatou výbavou," řekl Petr Pečenka ze Škoda Auto.

Může se hodit

Chcete kvalitní auto za dobrou cenu? Kupte si Škodu Octavii. Vybírejte z nabídky na Automodul.cz/Škoda Octavia.

Octavii Tour s motorem 1,4 MPI lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249 900 korun. Ceník zahrnuje také verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15 000 korun pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další čtyři reproduktory navíc a 15palcová kola z lehké slitiny.

Octavia je nejúspěšnějším modelem značky Škoda, jen v uplynulém roce si tento vůz pořídilo 390 000 zákazníků. Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu vozů octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 doposud vyrobeno v generaci druhé. Novou, třetí generaci modelu Octavia představí automobilka příští rok.

Autoři: ,




Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.