Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Konečně první obrázky: Lancia Delta oficiálně

  17:26aktualizováno  17:26
Čekání na deltu je u konce. Jeden z nejlegendárnějších automobilů 80. let se vrací. Chce ohromit především luxusem a krásou. Pod kapotou najdeme turbomotory s výkony 120 až 200 koní. Zde jsou první oficiální fotky.

Lancia Delta | foto: Lancia Delta

Visí vám nad postelí plakát charizmatické hranaté Lancie Delta HF Integrale? Nostalgickým vzpomínkám odzvonilo, delta je zpátky.

Na festival rychlosti a ostré jízdy "na krev" se sice těšit nemůžeme - mateřský Fiat totiž Lancii profiluje jako luxusní značku - ale jméno, při jehož vyslovení se ostříleným rallystům rozklepou kolena, a neopakovatelný design obstarají vše potřebné.

Milovníci italských aut mají účast na ženevském autosalonu povinnou, právě tam se totiž představí sériová verze nové delty. Od konceptu, který Lancia představila před dvěma lety, nejprve v Benátkách a pak v Paříži, se nijak zvlášť neliší.

Lancia Delta

Pětidveřový hatchback chce hlavně hýřit elegancí a stylem lanciím vlastním. Dlouhý bude čtyři a půl metru, rozvor je 2,7, šířka 1,8 metru a výška metr a půl.

Uvnitř bude příbuznost s technicky spřízněným bravem evidentnější. Ovšem luxus bude i zde na prvním místě. Přiobjednat bude možné audio od Bose, komunikační systém Blue&Me od Microsoftu, navigaci od Magneti Marelli a samozřejmě i panoramatické střešní okno nazvané GranLuce. Na praktickou strunu zahraje zadní posuvná lavice s polohovatelnými opěradly.

Všechny motory bez výjimky budou mít turbodmychadlo. Výkony od 120 do 200 koní budou nabízet i přes omezení ekonormou Euro 5, kterou všechny splňují.

Víc čísel o agregátech Lancia prozatím nezveřejnila, jisté je, že všechny motory budou spolupracovat s šestistupňovými převodovkami (manuální, automatické i robotizované). Stabilizační systém ESP je samozřejmostí. Lahůdkou budou elektromagneticky ovládané tlumiče SDC.

Lancia Delta


Autor:




Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.