Plán je dosud v pokusném stadiu. Předpokládá, že pruhy na svršku vozovky by byly široké od 20 do 90 centimetrů a dlouhé možná několik set metrů. Auta vybavená senzorově řízeným magnetickým zařízením pod vozidlem by si z nich nasávala energii za jízdy indukcí bez přímého kontaktu.
Autory projektu jsou vědci z Korejského pokrokového institutu vědy a techniky (KAIST) v Tedžonu. V areálu ústavu si vybudovali prototyp pro elektřinou poháněné vozíky používané na golfových hřištích a teď pracují na dalším, tentokrát pro auta a autobusy.
Systém bude ještě letos vyzkoušen v autobusové dopravě v hlavním městě Soulu a jiných jihokorejských městech. Někteří jihokorejští výrobci automobilů už na něm spolupracují.
Systém schopný napájet víc elektromobilů současně by umožnil zmenšit jejich baterie a zvýšit jejich dojezd. Podle autorů projektu se zatím osvědčil jako bezpečný pro lidi i materiál.
Náklady na instalování jsou odhadovány na 400 milionů wonů (asi 6,35 milionu korun) na kilometr silnice.