Magna Steyr ve svých rakouských fabrikách vyrábí Bmw X3, Jeep Grand Cherokee nebo Chrysler 300C, a brousí si zuby na produkci chystaného terénního Mini.
Malý, ale bojovně vypadající off-road, který může mnohým připomínat rolbu, je šetrný k životnímu prostředí. Tříválec spalující zemní plyn spolupracuje s elektromotorem, emise se díky tomu podařilo srazit pod 100 g CO2 na kilometr. Magna Steyr ale vůz konstruovala tak, aby bylo možné jednoduše používat i jiné pohony.
Auto pro volný čas i speciální účely má motor umístěný uprostřed. Mila Alpina má pohon všech kol, která mají nezávislé zavěšení. Nechybí redukce a uzávěrky diferenciálů.
Šplhavé hybridní vozítko má uvnitř uspořádání sedadel 3+1 a umí se vyškrábat do kopce s až pětačtyřicetistupňovým sklonem, tvůrce ale slibuje i dobré jízdní vlastnosti na silnici.
Magna Steyr slibuje excelentní terénní schopnosti. Při konstrukci se myslelo na optimalizaci nákladů při případné výrobě. Auto je složené z modulů, které umožňují jejich flexibilní kombinování. Magna tvrdí, že by nebylo problémem rozjet jeho masovou výrobu. Hlavní, na co se konstruktéři zaměřili, byla redukce nákladů a maximální flexibilita výroby.
Magna Steyr Mila Alpin v číslech | |
délka x šířka x výška x rozvor (mm) | 3 540 x 1 703 x 1 750 x 2 225 |
světlá výška (mm) | 230 |
přední i zadní nájezdový úhel | 46° |
přechodový úhel | 29° |