Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kterou barvu považujete za nejvhodnější pro auto?

aktualizováno 
Pavel Hušek, automobilový designér, Praha: Mám rád červenou, ale vím, že jiné znervózňuje.
Pavel Hušek, automobilový designér, Praha: Mám rád červenou, ale vím, že jiné znervózňuje. Ani bílou nezavrhuji - na autě je bezpečná. Nezdá se mi nepraktická kvůli zašpinění. Když špína zaschne, tak je auto šedé. Černou mám rád na limuzínách, jako je mercedes, nebo na amerických vozech. Na černých autech se mi líbí detaily, jako jsou různé symboly či loga. Fabia se mi líbí i v tyrkysové modré, žlutá zase patří k pravým sportovním vozům.

Filip Štrajt, výrobce nábytku, Svitavy: Preferuji barvu, na které není vidět špína, neboť hodně jezdím a rád mám auto čisté. Nejpraktičtější se mi jeví fialovostříbrná, měl jsem ji na Renaultu Laguna. Kdysi jsem měl i modré auto, ale na tom byla špína hodně vidět, v současnoti jezdím s bílou, ale zase nejsem moc spokojen. Volil jsem ji i proto, že metalíza byla o dvanáct tisíc korun dražší.

Petra Pecharová, učitelka, Teplice: Nejhezčí je tmavě zelená, nejbezpečnější bude asi červená. Kdybych si auto kupovala, nebyla by barva rozhodující. Větší roli by hrála cena.

Lea Vajdová, manažerka v telekomunikacích, Bratislava: Tmavě modrou, protože je elegantní. U některých značek malých aut mám ráda výrazné křiklavé barvy, u větších upřednostňuji tmavší, ale líbí se mi i stříbrná nebo šedá metalíza. Nemám ráda bílou. Kdybych kupovala nové auto, tak by bylo šedé nebo tmavě modré. Barva by při výběru hrála stejně významnou roli jako značka, spotřeba a odpich.

Autor:




Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.