Oranžový trubkový rám a sytě oranžová kola. Nikdo nepochybuje o tom, že projíždí KTM.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Není moc motorek na světě, které mají odvahu zvolit tlumič výfuku jako ozdobu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dominantou pravé strany motorky je beze všech pochybností výfuk. V případě testované mašiny ozdoben koncovkou Akrapovič.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malý "hmyzí" obličej a LEDkové blinkry. Víc maska Duka R nenabídne.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM Duke R má městskou džungli rád.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motorka má ultraštíhlou siluetu. Díky ní se protáhne každou skulinou v provozu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Má smysl zdůrazňovat, jak moc tuto mašinu baví zatáčet?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velká paráda. Titanová koncovka výfuku s karbonovou objímkou a zadním víčkem. Dokonalost našla svoje jméno.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rakouský rošťák na první pohled vypadá, jako by někdo vstal od rozdělané práce. Ale zdání ale klame.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska nabídne i podrobný výpis jízdních dat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Následek večerní intenzivní projížďky. Hmyz nalepený snad i pod sedačkou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Testovaný bike měl místo postu spolujezdce plastovou krovku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ke každé KTM patří i ostře řezaný design.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Silueta KTM 690 Duke R připomíná pouličního bitkaře.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V případě, že spolujezdec nalezne odvahu nastoupit, jsou pro něj připravena rozměrná madla.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo poskytuje za všech okolností bezpečnou oporu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
U KTM musí být oranžové úplně vše. Dokonce i unašeč rozety.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní centrál samozřejmě také pod taktovkou White Power.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tento malý větrák je schopen v horkém letním dni při čekání na červenou slušně ugrilovat levé koleno jezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Chlazení ostře nabitého jednoválce má na starosti rozměrný chladič.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
I tak běžná věc jako víčko nádrže dokáže na této motorce působit dravým dojmem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Osvětlení zádě mašiny komplet v LEDkách
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Úhel hlavy řízení je strmých 63,5°.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 690 Duke R působí dojmem, že je vše rozpracováno.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Široká řídítka s rozměrnými zpětnými zrcátky umocňují sportovní posed.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Srdce mašiny. Stojatý jednoválec s objemem 690 kubíků. Mazání zajišťují dvě olejová čerpadla.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Gumy Metzeler Sportec jsou na můj vkus na takto lehkou motorku příliš tvrdé.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Už to bylo řečeno. O pohodlí jezdce je dobře postaráno.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vidíte tuto motorku a napadne vás: "Pojď řádit!"
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Milé překvapení pod sedlem -malý protor pro lékárničku a doklady
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Široká duralová řídítka mají možnost několika stupňů nastavení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Při setměmí se TFT palubní štítek automaticky přepne do reverzního režimu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Brzdová pumpa Brembo a plynová rukojeť ride-by-wire. Tato dvojka tady udává tempo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stříbrné "alobalové" polepy se k motorce příliš nehodí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovládání palubního menu ve stylu KTM. Síla je v jednoduchosti. Tlačítka mají nenásilné bílé podsvícení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Z nápisů občas vykoukne oranžové písmeno R.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Průhledný kryt vzduchového filtru. Napadlo by někoho ukazovat zrovna tento detail na odiv? Duka ano. A není to tak špatné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jeden kotouč vepředu bohatě stačí. Motorka díky němu stojí na místě, kdykoli je to potřeba.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také zadní brzda je v režii renomovaného výrobce Brembo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malý "hmyzí" obličej a ledkové blinkry. Víc maska Duka R nenabídne.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz