Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kupte si první Škodu Roomster třeba za pět korun

  12:26aktualizováno  12:26
Škoda Roomster - Na české poměry nevídané vozítko, které můžete získat ve speciální dražbě Metropolitního Expresu.

Škoda Roomster - Škoda Auto představila nový model Roomster na autosalonu v Ženevě 28. února 2006. | foto: Dan MaternaMF DNES

ŠKODA ROOMSTER - kompletní informace zde

Rodinná škodovka vychází z konceptu představeného už na veletrhu ve Frankfurtu v roce 2003. Za velkého zájmu si sériový roomster odbyl světovou premiéru na autosalonu v Ženevě.

Svým futuristickým a nezaměnitelným designem totiž vybočuje z klasických škodováckých kolejí a přináší zcela jiný pohled na osobní automobily.

Interiér: Nic složitého
Interiér je rozdělen do dvou částí. Přední částI říkají v Mladé Boleslavi "Driving Room" (řídící pokoj) inspirovaný tvarem kokpitu letadla. Prostor, ve kterém najdeme duhou řadu sedadel, je pak označen jako "Living Room" (obývací pokoj).

V této části vozu jsou zadní sedadla umístěna o 46 milimetrů výše než v první řadě, hrana bočních oken je položena velmi nízko a cestující tak mají dokonalý přehled o jízdě.

Právě rozdíl ve výšce oken způsobuje jeden z nejoriginálnějších rysů nového roomsteru. Na první pohled působí sice trochu neohrabaně, díky jeho zakomponování do všech křivek vozu jej ale na silnici každý pozná.

Pohodlí nade vše
O komfort cestujících se stará i systém VarioFlex. Ten umožňuje upravit vůz na čtyř- či pětimístnou verzi.

Díky polohovatelným, posuvným, sklápěcím a vyjímatelným sedadlům i opěradlům je k dispozici více než 20 variant uspořádání interiéru a zavazadlového prostoru.

Flexibilní sedadla – jsou podélně posuvná, jejich opěradla samostatně sklopná a prostřední sedačku (váží 11 kilo) je možno vyjmout či transformovat ve stolek – dělají z roomsteru bezchybný rodinný vůz.

Vyjmutím sedačky vznikne čtyřmístný interiér s dostatkem místa a konferenčním stolečkem uprostřed. Všechny manipulace jsou jednoduché a zvládne je jedna osoba.

Základní objem zavazadlového prostoru 477 litrů lze mnohonásobně zvýšit. Sklopením zadních sedadel vpřed vznikne místo o objemu 1555 litrů, po jejich vyjmutí z vozu se objem zvýší ještě o 225 litrů

Roomster bude nabízen se třemi zážehovými a třemi vznětovými motory. Nabídka zážehových agregátů začne tříválcem 1,2 12V HTP (47 kW), na výběr budou i silnější zážehové verze 1.4 16V (63 kW) a 1.6 16V (77 kW).

V nabídce vznětových motorů využívajících techniku vstřikování čerpadlo-tryska jsou dva tříválce 1.4 TDI PD (51 a 59 kW) a čtyřválec 1.9 TDI PD (77 kW).

Vůz s nejslabším motorem odstartuje na ceně 339 900 korun. V základní výbavě bude mít mimo jiné 4 airbagy, ABS, přípravu pro rádio, imobilizér, posilovač řízení, systém zadních sedadel VarioFlex, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant stavitelný ve dvou osách a pylový filtr.

Škoda Roomster se od 27. března vyrábí v rozšířené továrně v Kvasinách, odkud už vyjížděly superby. Podle některých informací má automobilka vyrábět sto tisíc nových modelů ročně.

Po uvedení roomsteru do prodeje se Škoda chystá představit novou fabii, superb a sériové podoby se dočká i studie yeti ...VÍCE 

První prodaný roomster můžete získat i vy v dražbě Metropolitního Expresu a když budete mít štěstí, třeba i za pětikorunu.

Jeden z čtenářů Metropolitního Expresu bude prvním, kdo si bude moci první roomster koupit. A ještě se bude moci rozhodnout sám, kolik za něj dá peněz.
 
S Metropolitním Expresem můžete  novou škodovku vydražit ve speciální SMS aukci.

Stačí od pondělí do pátku číst Metropolitní Expres, kde se dozvíte přesná pravidla aukce a návod, jak se do ní zapojit.

VÍCE ZDE...

Autoři:




Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.