Nevalné oblibě samozřejmě odpovídají ceny. Nejstarší Lady Samary z prvních let výroby stojí od 20 000 korun, věkově přijatelné vozy z roku 1993 jsou ve třídveřové verzi k mání za částky kolem 50 000 a zhruba o deset tisíc korun víc se dává za stejně stará pětidveřová auta. I velmi mladé Samary z roku 1997 lze sehnat za devadesát tisícovek. Výhodou Lad všech věkových kategorií, a mladších vozů obzvlášť, je, že ve srovnání se stejně drahými auty slavnější konkurence budou méně jeté, ušetřenější a zachovalejší. Laciné náhradní díly patří k dalším přednostem, byť je třeba připomenout, že jich majitel Samary patrně bude potřebovat víc než u jiného vozu. Kutilové, kteří žijí v místech vzdálených servisům, ocení, že na jednodušších autech lze leccos opravit svépomocí. Řidiče, kteří chtějí jezdit co nejlevněji, a také proto se o zmíněné vozy zajímají, potěší, že Ladu Samaru v nejjednodušší karburátorové verzi lze způsobem v tuzemsku nejsnazším a nejlevnějším přestavět na plynový pohon a jezdit zhruba za polovinu nákladů běžných pro benzinový provoz. Na druhé misce vah je obstarožní kabát stejně jako interiér. Pověstná je nevalná úroveň výrobního zpracování, hlučný motor a vyšší spotřeba. K bolestem patří i koroze nosných dílů, která je podle zjištění techniků německého TÜV několikanásobně častější než u jiných srovnatelných vozů. TÜV vůbec zařadil Ladu Samaru na jedno z posledních a v případě automobilů čtyři až pět roků starých dokonce na poslední místo svých žebříčků výskytu problémů. Technici TÜV konstatují, že již tříleté vozy mají v šesti procentech závažné závady a z pět
Lada Samara: levné auto pro skromné kutily
Nevalné oblibě samozřejmě odpovídají ceny. Nejstarší Lady Samary z prvních let výroby stojí od 20 000 korun, věkově přijatelné vozy z roku 1993 jsou ve třídveřové verzi k mání za částky kolem 50 000 a zhruba o deset tisíc korun víc se dává za stejně stará pětidveřová auta. I velmi mladé Samary z roku 1997 lze sehnat za devadesát tisícovek. Výhodou Lad všech věkových kategorií, a mladších vozů obzvlášť, je, že ve srovnání se stejně drahými auty slavnější konkurence budou méně jeté, ušetřenější a zachovalejší. Laciné náhradní díly patří k dalším přednostem, byť je třeba připomenout, že jich majitel Samary patrně bude potřebovat víc než u jiného vozu. Kutilové, kteří žijí v místech vzdálených servisům, ocení, že na jednodušších autech lze leccos opravit svépomocí. Řidiče, kteří chtějí jezdit co nejlevněji, a také proto se o zmíněné vozy zajímají, potěší, že Ladu Samaru v nejjednodušší karburátorové verzi lze způsobem v tuzemsku nejsnazším a nejlevnějším přestavět na plynový pohon a jezdit zhruba za polovinu nákladů běžných pro benzinový provoz. Na druhé misce vah je obstarožní kabát stejně jako interiér. Pověstná je nevalná úroveň výrobního zpracování, hlučný motor a vyšší spotřeba. K bolestem patří i koroze nosných dílů, která je podle zjištění techniků německého TÜV několikanásobně častější než u jiných srovnatelných vozů. TÜV vůbec zařadil Ladu Samaru na jedno z posledních a v případě automobilů čtyři až pět roků starých dokonce na poslední místo svých žebříčků výskytu problémů. Technici TÜV konstatují, že již tříleté vozy mají v šesti procentech závažné závady a z pět
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.