Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lamborghini Concept S: Bohové se zlobí!

  10:23aktualizováno  10:23
Máte švitořivou manželku a chcete si od jejího mluvení odpočinout alespoň za volantem? Pak zruinujte své bankovní konto a jděte přesvědčit pány od Lamborghini, aby vám prodali svůj concept S. Otevřené pětisetkoňové gallardo je prozatím pouhou studií.

Designérský tým vedený Lucem Donckerwolkem si procvičoval aerodynamiku a šokující agresivitu.

Podle nepotvrzených informací by se ale otevřené gallardu mohlo objevit na podzimním frankfurtském autosalonu. Otevřených kabrioletů klasického střihu je mezi supersporty dostatek, tak proč světu nenabídnout něco extrémního a netradičního?

Hezky odděleně

Každý z cestujících má svůj vlastní kokpit, podobně jako ve formuli. Malé štítky čelních skel odvedou nápor vzduchu nad helmu pilota a spolucestujícího. Mezi nimi pak fičí uragán obtékajícího vzduchu.

Všechno ostatní je stejné jako na "obyčejném" gallardu: pohon všech kol, pětisetkoňový desetiválec...

Jen těžko si lze představit, jak lamborghiniho kouzelníci aerodynamiky domluvili vzduchu, který gallardo prořezává třísetkilometrovou rychlostí, aby pilota nepřipravil o hlavu. Na conceptu S uplatnili tzv. saute-vent (z francouštiny: větrný skok), který speciálním tvarováním přídě donutí vzduch, aby hlavy cestujících "přeskočil".

Z interiéru, který se u kupé chlubí okázalým luxusem, toho moc nezbylo. Dva kokpity dávají studii, na kterou se milovníci extrémů přijedou podívat do Ženevy, futuristickou a agresivní příchuť.

Lamborghini Gallardo, co je zač?

Speciální efekty lamborghini

Majitelé podobných aut si moc hlavu nelámou, co se děje za nimi. Pro případ, že by přece jen projevili zájem o dění vzadu, vymysleli v Sant´Agata Bolognese technickou lahůdku. Protože nebylo zrcátko na co umístit, dostal concept S centrální panoramatické, které se elektricky vysouvá.

Každý z cestujících má svůj vlastní kokpit, podobně jako ve formuli. Malé štítky čelních skel odvedou nápor vzduchu nad helmu pilota a spolucestujícího.

Designérský tým vedený Lucem Donckerwolkem si procvičoval aerodynamiku a šokující agresivitu.

Autoři: ,




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.